Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:13:05 GMT

رفع معضلات روستاهای شادگان اولویت کار دهیاران باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۴۹۲۵

رفع معضلات روستاهای شادگان اولویت کار دهیاران باشد

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور صبح امروز به مناسبت ۱۵ مهرماه روز ملی روستا در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان شادگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دریک برنامه اولویت دار شناسایی روستاهای فاقد آب و برق و فضای آموزشی و بهداشت و غیره در دستور کار قرار گرفته است که امید می‌رود با مساعدت نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، همکاری مسئولان، اعضای شوراها و دهیاران بتوان گام مهمی را در حل مشکلات مردم برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حل مشکلات مردم به ویژه در سطح روستاها مطالبه به حق آنها از مسئولان است و شاهد هستیم که این مردم در کمال نجابت و احترام، تقاضای رسیدگی به مشکلات خود را دارند و این وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: مهم‌ترین مشکلات مردم روستاهای این شهرستان در حوزه تأمین آب شرب، آب کشاورزی، نوسازی فضاهای ورزشی و آموزشی، اینترنت، راه روستایی و توسعه باغات کشاورزی است که با تمام توان و تلاش در سطح استان و کشور پیگیر حل آنها خواهیم شد.

صبری پور در پایان گفت: اگر بتوان مشکلات روستاها را برطرف کرد، مشکلات شهر نیز کمتر می‌شود و بالعکس اگر مشکلات روستاها برطرف نشود، مهاجرت به حاشیه شهر افزایش می‌یابد و در نتیجه مشکلات این مناطق بیشتر خواهد شد.

کد خبر 5041355

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شادگان توسعه روستایی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی