Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تشدید نظارت‌ بهداشتی در سطح مدارس استان گفت: ۶۲ درصد دانش‌آموزان استان از طریق تلویزیون آموزش‌‌ها را دریافت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد رحمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تشدید نظارت کارشناسان بر میزان رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 98 درصد دانش‌آموزان در مدارس ماسک می‌زنند و مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به پیش‌بینی روش‌های لازم برای تعلیم و ارائه نکات آموزشی به دانش‌آموزان در شرایط ویروس کرونا خاطرنشان کرد: تهیه ملزوماتی همچون ماسک و دیگر وسایل بهداشتی نیز برای استفاده دانش‌آموزان در دستور کار مجموعه آموزش و پرورش استان قرار دارد.

رحمتی تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در سطح مدارس استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال بیش از 368 هزار و 821 دانش‌آموز در پایه‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی ثبت‌نام شدند و در 3 هزار و 857 مدرسه با 18 هزار و 655 کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان: به این استان سفر نکنیدموردی از شیوع ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان امسال تاکنون در گیلان دیده نشدپزشک گیلانی" شهید مدافع سلامت" شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به میزان استفاده دانش‌آموزان گیلانی از شبکه آموزشی شاد تصریح کرد: درحال حاضر بیش از 73 درصد دانش‌آموزان در سطح استان گیلان از شبکه آموزشی شاد استفاده می‌کنند و 62 درصد نیز از آموزش‌های تلویزیونی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه 23 درصد دانش‌آموزان برای فراگیری علم و عقب نماندن از تحصیل از سایر روش‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند عنوان کرد: دانش‌آموز می‌تواند با حضور در کلاس یا با استفاده از شبکه آموزشی شاد و تلویزیون به تحصیل خود ادامه دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ضدعفونی کلاس‌ها و ابزار و امکانات آموزشی در 96 درصد مدارس استان گیلان افزود: طبق گزارشات اعلام شده، میزان رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس استان حدود 95 درصد است.

رحمتی با بیان اینکه درحال حاضر 49 درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و 37 درصد دانش‌آموزان در سایر مقاطع با حضور در مدارس و کلاس‌ها، نکات آموزشی را دریافت می‌کنند ابراز داشت: با توجه به شرایط موجود، آموزش‌ها به دو صورت حضوری و غیرحضوری ارائه می‌شود.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره درصد دانش آموزان دانش آموزان استان گیلان مدارس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین