Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@01:47:08 GMT

اسامی داوران نهایی جایزه داستان تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۶۶۹۷

اسامی داوران نهایی جایزه داستان تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طلوعی دبیر چهارمین دوره جایزه داستان تهران با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به این دوره از جایزه گفت: در مجموع ۱۱۳۷ داستان به دبیرخانه جایزه داستان تهران رسیده که این داستان‌ها در دو مرحله بررسی خواهند شد.

علی خدایی، ناهید طباطبایی، بهناز علی پور گسکری، مهدی یزدانی خرم و آرش صادق بیگی دوران مرحله نهایی جایزه داستان تهران هستند که طلوعی اسامی آنها را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اختتامیه این‌دوره از جایزه داستان تهران با پایان فصل پاییز، شب یلدا برگزار خواهد شد و به نفر اول تا سوم به ترتیب، ۱۵۰ ،۱۰۰ و ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه تقدیرنامه ارائه می‌شود.

سه جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای سه داستان منتخب هیات داوران در نظر گرفته شده است که از سوی این هیات اعطا می‌شود و باقی داستان‌های انتخاب‌شده توسط هیات داوران در کتاب داستان تهران منتشر خواهد شد.

کد خبر 5041705 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جایزه ادبی داستان نویسی محمد طلوعی ادبیات داستانی چهل سالگی دفاع مقدس ترجمه هفته دفاع مقدس رایزنی فرهنگی تازه های نشر پرویز قاسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ادبیات جهان انتشارات سروش تجدید چاپ انتشارات سوره مهر قرقیزستان دفاع مقدس جنگ تحمیلی جایزه داستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو در سال ۲۰۲۴ به خبرنگاران فلسطینی اعطا شد که تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را پوشش می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این جایزه به توصیه داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.

مراسم اعطای جوایز در حاشیه نشست جهانی آزادی مطبوعات در شهر سانتیاگو پایتخت شیلی برگزار شد.

رئیس هیأت داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران در این مراسم گفت: ما با اعطای این جایزه می‌خواهیم پیام قوی همبستگی با روزنامه‌نگاران فلسطینی و تقدیر از آنها به اشتراک بگذاریم که بحران را در شرایط فاجعه بار پوشش می‌دهند.

دیگر خبرها

  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • لیگ‌ برتر فوتبال؛ اسامی داوران هفته بیست‌وششم اعلام شد
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه