Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان بهاباد اظهار داشت: دستگاه قضائی در راستای صیانت و حفاظت از حقوق بیت‌المال، کاملاً جدی است و با حساسیت خاصی نسبت به موضوعات مطروح شده در این حوزه ورود پیدا می‌کند و انتظار ما این است، تمامی دستگاه‌های متولی نیز در اجرای وظایف قانونی خود قاطعانه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حفاظت از سرمایه‌های ملی در حوزه آب، خاک و منابع طبیعی از مهمترین وظایف شورای حفظ حقوق بیت المال است، افزود: برای پیشگیری از ایجاد زمینه تخلف در این زمینه‌ها، هماهنگی و تعامل بین ارگان‌های ذیربط ضروری بوده و از هیچ شخص و گروهی واهمه نداشته باشند و قبل از ورود خسارت و تضییع حقوق بیت‌المال، با ابزارهای قانونی که در اختیار دارند، وارد عمل شده و منتظر ورود دستگاه قضائی نباشند.

ایزدی، نگاه پیشگیرانه دستگاه قضا در حفظ حقوق بیت المال را راهگشا دانست و تصریح کرد: دستگاه قضا در بحث تغییر کاربری اراضی ملی و منابع طبیعی ورود قاطعانه ای داشته و جلوی بسیاری از دست‌اندازی‌ها را گرفته و با متخلفان نیز با تشکیل پرونده قضائی و صدور آرا قاطع، برخوردهای بدون اغماضی داشته است.

رئیس حوزه قضائی بهاباد عنوان کرد: یکی ار راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم در بحث تغییر کاربری‌ها، صدور آرا به موقع و اجرای قاطعانه احکام قضائی است.

به گزارش مهر، در این جلسه که با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر بهاباد تشکیل شد به پیشگیری از تصرف اراضی ملی، ساخت و ساز غیر مجاز؛ قانونی بودن یا نبودن برخی تصرفات اراضی کشاورزی این شهرستان و فعالیت چند چاه کشاورزی غیرمجاز و برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی بحث و تبادل نظر و در این خصوص تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

کد خبر 5041727

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد بهاباد ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس شهرکرد حقوق بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی گفت: اگر قانون موضوعی را تکلیف کرده باشد و دستگاه های اجرایی از آن استنکاف کنند هم ما به آن رسیدگی خواهیم کرد و هم دفاتر بازرسی رسیدگی خواهد کرد و در لایه آخر هم دیوان عدالت اداری ورود خواهد کرد که الان هم در برخی موارد ورود و احکام نیز در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: آخرین نهادی که مسئول استیفای حقوق مردم در اجرای قوانین است، دیوان عدالت اداری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم