Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش روز سه شنبه ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری آو با تمرکز بر حوزه‌های مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات، بازار آینده کسب‌وکارها در این حوزه را برای ورود به دنیای نوآوری و فناوری‌ آماده می‌کند.

این مرکز نوآوری بر بستر هلدینگ دی‌ان‌ای یونیون در کنار ۱۶ تیم فناور و استارتاپی در حوزه تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازار، برنامه ریزی رسانه، آموزش و مشاوره مارکتینگ و فناوری‌های پیشرفته فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلدینگ دی ان ای یونیون بر اساس الگوهای بین‌المللی در حوزه‌های «مدیریت ارتباطات بازاریابی»، «تحقیقات بازار» و «خدمات بازاریابی» برای تحقق اهداف مشتریان خود در این عرصه نقش ایفا می کند.

همزمان با افتتاح مرکز نوآوری آو،  چهار خدمت استارتاپی توسط استارتاپ‌های دی‌ان‌ای یونیون در حوزه بازاریابی دیجیتال که به بازار عرضه شده است، به دست سورنا ستاری رونمایی شد. بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی تمام وقت و هزار و ۲۵ نیروی پاره وقت در این مجموعه فناور فعالیت می کنند. تیم‌های نوآور فعال در حل مسائل آینده بازاریابی از این خدمات بهره مند می شوند.

شرکت های شناخته شده خارجی مشتری خدمات شرکت‌های زیرمجموعه دی‌ان‌ای یونیون هستند و در حال حاضر زمینه استفاده شرکت‌های داخلی از این خدمات فراهم شده است.

مرکز نوآوری آو با هدف سرعت بخشیدن به پیشرفت و تحول آفرینی در صنعت بازاریابی دیجیتال شکل گرفته است و در حال حاضر با همراهی برندهای شناخته شده نیز کار شتاب دهی ایده‌های نوآورانه را دنبال می‌کند. بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای احداث این مجموعه فناور صورت گرفته است و در سال جاری نیز  ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

برچسب‌ها تبلیغات دیجیتال سورنا ستاری شرکت دانش بنیان استارتاپ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبلیغات دیجیتال سورنا ستاری شرکت دانش بنیان استارتاپ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تبلیغات دیجیتال سورنا ستاری شرکت دانش بنیان استارتاپ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخبار کنکور مرکز نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در ۳ حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

ورزش‌‎های دیجیتال و فیجیتال در ۳ سطح /دانشگاهی، استانی و ملی

۱- دیجیتال «فیفا ۲۰۲۴، E-football»،

۲- فیجیتال «مینی فوتبال فیجیتال، مینی بسکتبال فیجیتال»

۳- حرکتی «kinect» «دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، رزمی»

ورزش‌های رباتیک در ۲ سطح / استانی، ملی/

۱- مسابقات ربات‌های واقعی «مسابقه خودرو‌های خودران، مسابقه فوتبال اندازه کوچک، مسابقه دوی ربات‌های انسان نما»

۲- مسابقات شبیه سازی «مسابقه شبیه سازی فوتبال ۳ بعدی، مسابقه شبیه سازی خودرو‌های خودران»

۳- مسابقات لیگ نوآوری و خلاقیت «طراحی و ساخت ربات‌های صخره نورد، شناگرو ایده‌های آزاد»

فناوری و نوآوری در ورزش

۱- تحلیل‌های عملکردی در سطح ملی «تحلیل داوری صحنه‌های ورزشی، پیش‌بینی درصد مالکیت توپ در مسابقه، تحلیل بیومکانیکی و آسیب شناسی فعالیت ورزشی»

۲- طراحی و برنامه‌نویسی در دو سطح استانی و ملی «طراحی اپلیکیشن ورزشی، طراحی صنعتی محصول ورزش، شبیه سازی الکترونیکی ابزار ارزیابی در ورزش»

گفتنی است؛ ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی با امکان ثبت‌نام کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود