Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی عظیمی مسئول گروه جهادی راهیان شهادت گفت: در دوره جهادی جدید گروه راهیان شهادت، با حضور ۱۲ روزه در بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان و در محرومترین نقطه کشور فعالیت های عمرانی از قبیل اجرای دو مدرسه اصولی و استاندارد یکی در منطقه چگردک با شش کلاس درس و یکی در روستای حسین‌آباد دلگان با چهار کلاس درس و مجموعا با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع را با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین مدرسه ۳ کلاسه روستای گلنبات بخش جلگه چاه هاشم را ترمیم و بازسازی شد وی افزود از دیگر فعالیت های عمرانی گروه جهادی راهیان شهادت ساخت دو باب سرویس بهداشتی برای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) چگردک و کمک به ساخت یک باب منزل مسکونی برای خانواده نیازمند و بی سرپرست از جمله فعالیت های عمرانی در این دوره جهادی بود.

مسئول گروه جهادی راهیان شهادت ادامه داد: گروه جهادی راهیان شهادت در بخش بانوان فعالیت‌های فرهنگی وهنری اعم از کار با کودک اموزش دروس درسی آموزش احکام و اخلاق اسلامی و اموزش میائل پزشکی ویژه بانوان و... همچنین در حوزه اشتغال‌زایی با آموزش تخصص‌هایی از قبیل شبه‌قالی، نمد دوزی و خیاطی با توانمند کردن بانوان روستاهای باغباغون و چگردک این بانوان مستعد و خود ساخته را به بازار کار متصل و نزدیک‌تر کردند همچنین بانوان گروه جهادی راهیان شهادت با نقش تسحیل‌گری در زمینه تخصصی سوزن دوزی خود بانوان روستایی که سرپرست خانواده هستند محصولات صنایع دستی این بانوان را با حذف دلال به دست خریدار واقعی خواهند رساند.

عظیمی گفت: بانوان گروه جهادی راهیان شهادت با تبیین مسائل اسلامی و اموزش اسلام ناب محمدی به روستاییان در ظرف مدت کوتاه ۱۲ روز دو تن از بانوان اهل سنت این روستاها با تعالیم معارف حقیقی اسلام به جمع شیعیان امیر المومنین علی(ع) پیوستند. گروه جهادی راهیان شهادت در این دوره جهادی با طرح روستا هیئتی در هر شب با حضور جهادگران در یک روستا مراسم هیئت عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را با رعایت پرتکل های بهداشتی و اطعام کل این روستاها مجموعا بیش از پنج هزار غذا به زنده نگه‌داشتن این‌عزاداری پرداخت.

وی در پایان گفت: کارگروه رسیگی به امور کودکان و دانش‌آموزان گروه جهادی راهیان شهادت با توزیع بیش از ۴۰۰ پک لوازم التحریر و ده‌ها جفت کفش سال تحصیلی زیباتری را برای دانش آموزان محروم و نیازمند روستاهای جلگه چاه‌هاشم شهرستان دلگان رقم زده است.

کد خبر 5041892 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی جهادی گروههای جهادی سیستان و بلوچستان چهل سالگی دفاع مقدس ترجمه هفته دفاع مقدس رایزنی فرهنگی تازه های نشر پرویز قاسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتشارات سروش موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ادبیات جهان جایزه ادبی تجدید چاپ انتشارات سوره مهر قرقیزستان گروه جهادی راهیان شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)

مردم استان لرستان در سالروز شهادت امام صادق (ع) با حضور در آیین‌های سوگواری و عزاداری، مراتب عشق و ارادت خود را به آن حضرت ابراز کرده و در هوای ابری و بارانی استان رخت عزا بر تن کرده و غرق در ماتم و اندوه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امام صادق (ع) که ششمین امام معصوم است و مذهب شیعه را با نام او به عنوان مذهب جعفری می شناسند، در سال 80 یا 83 قمری در مدینه به دنیا آمد و پس از رحلت پدر، رهبری فکری و سیاسی شیعیان اصیل پیرو مذهب امامیه را بر عهده گرفت. آن حضرت تا سال 148 قمری در قید حیات بود. در این مدت هزاران شاگرد در محفل درسش حاضر می شدند و مورد ستایش تمامی عالمان عصر خویش بود. در متون دینی شیعه، چندین هزار روایت از آن حضرت در تفسیر، اخلاق و به ویژه فقه، رسیده که باعث عظمت حدیث شیعه و موجب تقویت بنیه علمی آن است.

امام صادق (ع)، مرد علم و دانش، جهاد و مبارزه و اسوه جهاد تبیین، تحول خواهی، احیای اسلام ناب و ایجاد وحدت در صفوف مسلمین بود.

همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، مردم مؤمن و انقلاب استان لرستان رخت عزا بر تن کرده و غرق در ماتم و اندوه هستند.

عزاداران در سراسر لرستان  از ساعت 9صبح، در هوای ابری و بارانی استان در خیابان های شهر گرد هم آمدند و با پیاده روی دسته‌جات عزاداری  دل‌های ماتم زده خود را راهی بقیع کردند و مراتب عشق و ارادت خود را به آن حضرت ابراز کردند.‌

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • فیلم| عزاداری شهرستان‌های اصفهان در سوگ شهادت رئیس مذهب شیعه
  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • آنروا از شهادت ۱۰ هزار زن در جنگ غزه خبر داد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم