Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی ابراهیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رامین بابالو، عرفان نظام لو، محمد مهدی ده ده جانی و آرمین رستمی چهار بوکسور کردستانی به دعوت سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشور به این اردو فراخوانده شدند.

وی با بیان اینکه بختیار وطنی و پیمان خالدیان ۲ مربی کردستانی هستند که به صورت دوره‌ای و فقط در کردستان در خدمت تیم ملی قرار دارند، اضافه کرد: رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوند، ایمان طیبی و خودم (سید مهدی ابراهیمی) به عنوان مربیان ثابت تیم ملی را همراهی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی یادآور شد: نخستین اردوی بوکسورهای تیم ملی جوانان کشورمان با اعلام فدراسیون بوکس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روز جمعه ۱۸ مهر به میزبان شهرستان سنندج آغاز و تا ۲ آبان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به ارتباط خوبی که با مربیان و فدراسیون بوکس داریم تقاضا کردیم که با در نظر گرفتن ارتفاع بالای کردستان از سطح دریا و نقش این استان در تامین ورزشکاران تیم ملی، نخستین اردو در کردستان برگزار شود.

این مربی تیم ملی با اشاره به اینکه سال گذشته پنج اردوی تیم ملی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در بیجار برگزار شد، تاکید کرد: برگزاری این اردوها تاثیرات مهمی بر رشد و رشد تجربیات بوکس و فعالین این رشته ورزشی در استان کردستان خواهد داشت.

ابراهیمی با بیان اینکه ۲۰ نفر به اردو دعوت شده‌اند که پنج نفر از آنها در پایان اردو حذف خواهند شد، گفت: اعضای کردستانی تیم ملی وقتی در خانه در اردوی تیم ملی حضور دارند احتمال ماندن آنها در تیم ملی افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: نخستین اردوی تیم ملی بوکس جوانان به منظور کسب آمادگی برای حضور موفق در رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان که فروردین سال آینده به میزبانی کشور لهستان برگزار می شود بنابراین برای اینکه این اردو در سطح مناسب برگزار شود تلاش‌های زیادی صورت گرفت.

ابراهیمی یادآور شد: ورمقانی مدیر ورزش و جوانان سنندج، فرنگی زاده دبیر هیات بوکس استان کردستان، شباپور رییس هیات بوکس سنندج و ناظری نائب رییس هیات بوکس استان نقش مهمی در برگزاری این اردو دارند.

رییس هیات بوکس کردستان در رابطه با شرایط بوکس استان کردستان هم اظهار داشت: در آخرین رده بندی‌ها هیات بوکس کردستان در رده دوم هیات‌ها قرار گرفت، در المپیاد استعدادهای برتر مقام نخست را کسب کرده و سه نفر از ورزشکاران کردستان به مسابقات آسیایی اعزام شدند.

براین اساس، رضا مهدی پور سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشور ۲۰ بوکسور جوان را به این مرحله از اردوی فراخوانده است که تمرینات آمادگی خود را به مدت ۲ هفته در سنندج زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار خواهند کرد.

امیر حسین اروجعلی‌زاده و مهدی جشنانیاز تهران، عرشیا شعبانی، حبیب پورکان، علیرضا شعبان زاده و محمدرضا جبین ساز از گیلان، آرشام حسنی، امیررضا شکاری و کسری مختارپور از مازندران، امیر بیانی از کرمانشاه، محمدپارسا غلامیان ازخوزستان، مصطفی ریگی از سیستان و بلوچستان، آرین رادمهر و ابوالفضل فریدی از لرستان، امین ابراهیم زاده از البرز و فرهاد مرادی از اردبیل از دیگر بوکسورهایی هستند که در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت.

دعوت بوکسور کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان  کشور

در خبر دیگری از رشته ورزشی بوکس، مهدی خسروی بوکسور کردستانی از سوی سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشور به منظور آمادگی حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک به دومین مرحله اردوی این تیم فراخوانده شد.

دومین مرحله اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان با حضور چهار بوکسور از روز شنبه ۱۲ مهر در محل کمپ تیم های ملی بوکس در شهر تهران آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها کردستان اردوی تیم ملی فدراسیون بوکس سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان اردوی تیم ملی فدراسیون بوکس سنندج کردستان اردوی تیم ملی فدراسیون بوکس سنندج اخبار کنکور اردوی تیم ملی تیم ملی بوکس هیات بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر با اشاره به جایگاه کارگران اظهار کرد: کارگران اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آورند و بار توسعه استان را بر دوش می‌کشاند.

وی تلاش کارگران در راستای توسعه و پیشرفت استان را قابل تقدیر خواند و گفت: اقدامات عمرانی استان با دستان کارگران استان جلو می‌رود و ما قدردان زحمات این قشر هستیم.

استاندار کردستان افزود: ۳۰۰ نفر سهمیه به بیمه کارگران ساختمانی استان کردستان اختصاص یافته است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: افزایش بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان نویدبخش توجه به این قشر است تا امنیت شغلی را برای انان مهیا کند.

همایش روز جهانی کارگر و مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کردستان به منظور تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

کد خبر 6093041

دیگر خبرها

  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان