Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:34:17 GMT

فراخوان اجلاس استانی نماز در بوشهر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۱۲۷۷

فراخوان اجلاس استانی نماز در بوشهر منتشر شد

به گزارش ایرنا، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر در این آیین گفت: اجلاس استانی نماز در استان بوشهر دی‌ماه برگزار می‌شود که نحو برگزاری آن به شرایط استان بوشهر در عرصه ویروس کرونا بستگی دارد.
 اسماعیل کاظمی افزود: مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد و همچنین بررسی جایگاه مدرسه، مسجد و خانه در معارف اسلامی از جمله موضوع‌های این اجلاسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در برگزاری اجلاس استانی نماز نقش و جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت نیز مورد توجه قرار گرفته است.
کاظمی ادامه داد: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج فرهنگ نماز و نقش مسجد، مدرسه و خانه در ارتقای معرفت دینی نسل نو و رشد معنوی جامعه از دیگر موضوع ششمین اجلاس استانی نماز در استان بوشهر است.

وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در فراخوان اجلاس استانی و سراسری نماز گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آذر تعیین شده که پس داوری آثار از صاحبان آثار و مقالات برتر تجلیل و گزیده‌ای از آثار، تحقیقات و تالیفات منتشر می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر مسجد ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مسجد ستاد اقامه نماز کشور بوشهر مسجد ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور اجلاس استانی نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا