Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی صبح امروز در جمع امامان جمعه استان با اشاره به نقش ویژه ائمه جمعه در جامعه گفت: امام جمعه‌ای موفق است که جامعه را تعلیم دهد و تعلیم جامعه مستلزم تهذیب نفس است.

وی افزود: شما در سنگر نماز جمعه موفق به تربیت انسان‌ها شدید و این نسل را در میدان نظام انقلاب حفظ کردید اگر چه در جنگ اقتصادی دشمن نیاز به تلاش بیشتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان علیه امنیت جمهوری اسلامی ایران گفت: به لحاظ امنیتی استان در شرایط خوب و پایدار است و تسلط کاملی بر فضای امنیتی استان و به‌ویژه مرزها وجود دارد.

وی همچنین گفت: فشارهای ترکیبی آمریکا برای به زانو در آوردن نظام و ملت سرافراز ایران بیشتر از آنکه برای آن‌ها دستاوردی داشته باشد، باعث فرصت‌سازی به نفع انقلاب و کشور شده است. 

مشاور وزیر اطلاعات ضمن اشاره به تلاش آمریکا برای القای آینده‌ای پرچالش برای مردم ایران، بر توانمندی کشور برای عبور از چالش‌ها تأکید کرد و گفت: وضعیت به هم ریخته داخلی در آمریکا حکایت از ناتوانی کاخ سفید برای به بن‌بست کشیدن انقلاب اسلامی ایران دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ائمه جمعه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال