Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@20:23:50 GMT

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۲۴۵۳

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری سی‌ان‌ان روز سه‌شنبه به نقل از منابع خبری خود در پنتاگون گزارش داد که ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا پس از مطلع شدن از ابتلای دریابد «چارلز ری» جانشین فرمانده گارد ساحلی آمریکا به بیماری کووید-19، به قرنطینه خانگی رفته و از خانه به مسئولیت‌های خود رسیدگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین منبع آگاه در پنتاگون به خبرنگار سی‌ان‌ان گفته‌اند که جانشین فرمانده گارد ساحلی آمریکا که روز دوشنبه نتیجه آزمایش کرونایش مثبت اعلام شده، طی روزهای اخیر در چندین نشست در کنار دیگر فرماندهان ارشد نظامی آمریکا حضور داشته است.

به گفته این منابع آگاه، نتیجه آزمایش‌های کرونای ژنرال مارک میلی تاکنون منفی بوده است اما به‌منظور رعایت اقدامات احتیاطی لازم، وی در خانه قرنطینه شده و کارهای خود را از خانه انجام می‌دهد.

یک مقام پنتاگون به سی‌ان‌ان اعلام کرده است که ژنرال مارک میلی به عنوان بالاترین مقام نظامی آمریکا، در خانه خود نیز به یک چمدان ارتباطی کاملاً سرّی برای برقراری ارتباطات ضروری و صادر کردن دستورات فوری دسترسی دارد.

علاوه بر رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، چند نظامی ارشد آمریکایی از جمله ژنرال «چارلز براون» رئیس ستاد نیروی هوایی، دریابد «مایکل گیلدی» فرمانده عملیات دریایی و ژنرال «جان ریموند» فرمانده عملیات فضایی ارتش آمریکا نیز خود را در خانه قرنطینه کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امریکا کرونا رییس ستاد کل ارتش امریکا رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد گفت: نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی وعده صادق تنها ۱۰ درصد از توان نظامی خود که برای آن شب تعریف شده بود را به کار بسته و توانستند با عبور از گنبد آهنین، دو پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

احمد رضا پورخاقان افزود: این نیروی مسلح توانمند نیازمند صیانت است و سازمان قضائی نیروهای مسلح در این باره خود را متعهد به حفظ سلامت و صیانت از تمام نیروهای مسلح کشورمان می‌داند.

وی اظهار امیدواری کرد سالی برسد که گزارش دهیم هیچ جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق نیفتاده است که آن موقع موفق عمل کرده‌ایم، هر چند که نیروهای مسلح ما جزو پاک دست‌ترین نیروهای مسلح در جهان و افتخاری برای کشورمان هستند.

گفتنی است، در این مراسم «غلامعلی دهشیری» به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح این استان معرفی و از خدمات مهدی تشکری رئیس پیشین تقدیر شد.

کد خبر 6090371

دیگر خبرها

  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟