Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@07:16:15 GMT

اقدام جدید ترامپ بعد از ترخیص از بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۳۲۶۴

اقدام جدید ترامپ بعد از ترخیص از بیمارستان

به گزارش افکارنیوز،

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه گفت که دولت وی مذاکره با دموکرات‌ها درباره کمک‌های حمایتی به مردم آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا را تا پس از انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر به تعویق انداخته است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که «استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا و «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه جلسه یک ساعت و نیمی در این باره داشتند و قرار بود که مذاکرات دوباره روز سه‌شنبه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ترامپ روز سه‌شنبه در پیامی در توئیتر نوشت: «من به نمایندگانم دستور دادم تا مذاکرات را تا پس از انتخابات متوقف کنند و بلافاصله پس از آنکه پیروز شدم من بسته حمایتی بزرگی را تصویب خواهم کرد که تمرکز آن آمریکایی‌های سخت‌کوش و کسب‌وکارهای کوچک خواهد بود.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد که وی از «میچ مک‌کونل» رهبر اکثریت سنا درخواست کرده تا به صورت تمام وقت بر روی موضوع تایید «امی‌کانی برت» نامزد عضویت در دادگاه عالی آمریکا تمرکز کند.

این توئیت ترامپ با واکنش منفی بازار سرمایه آمریکا مواجه شد و سهام داوجونز دقایقی پس از این توئیت با افت ۱.۱ درصدی مواجه شد.

گفت‌وگوهای سخت میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان درباره بسته حمایتی طی ماه‌های گذشته با پیشرفت اندکی مواجه بوده است. این بسته حمایتی باعث ایجاد امید در میان کسب‌وکارها و افرادی شده بود که در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا با کاهش درآمد یا بیکاری مواجه شده بودند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا رئیس جمهور آمریکا ویروس کرونا دونالد ترامپ نانسی پلوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند