Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سعید اوحدی امروز در حاشیه غبارروبی و عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان در گلزار شهدای گرگان با همراهی هادی حق‌شناس استاندار گلستان ، با بیان اینکه این رقم در مقایسه با 17 سال گذشته رشد 200 درصدی داشته است، اظهار کرد: امروز سه تفاهم‌نامه با موضوع مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری شامل خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین ساماندهی گلزار شهدا با استاندار گلستان منعقد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* قریب به ۲۰ هزار گلزار شهدا در کشور وجود دارد که ۲۰ درصد آنها نیازمند ساماندهی است

وی تصریح کرد: قریب به ۲۰ هزار گلزار شهدا در کشور وجود دارد که ۲۰ درصد آنها نیازمند ساماندهی است و طی طرحی با همکاری دانشگاه‌ها و سپاه براساس تاکیدات مقام معظم رهبری در حال اجراست.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با همکاری اورژانس کشور تمهیداتی برای ارائه واکسن آنفولانزا به جانبازان بالای ۵۰ درصد و والدین شهدا که سن بالایی دارند، در منازل‌شان به جای حضور در مراکز درمانی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری طی دو سال گذشته مشکلاتی را با بیمه دی داشته که براساس توافقات صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه کاملاً مرتفع شده و هزینه‌های درمانی ظرف مدت ۴۸ ساعت پرداخت می‌شود.

 

* یک‌هزار مورد اشتغال و یک‌هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری استان را تامین کنیم

سعید اوحدی یادآور شد: براساس تفاهم‌نامه امروز تلاش داریم با همکاری استانداری گلستان یک‌هزار مورد اشتغال و یک‌هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری استان را تامین کنیم.

لازم به ذکر است معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز به منظور امضا تفاهم‌نامه با استاندار گلستان در زمینه اشتغال، مسکن و ساماندهی گلزارهای شهدا با استقبال رسمی دکتر هادی حق‌شناس وارد گلستان شده است.

گفتنی است معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی استاندار گلستان با جانباز قطع نخاعی سیدجمال حسینی و همچنین والدین شهیدان حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمن‌نژاد دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید اوحدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استاندار گلستان جامعه ایثارگری گلزار شهدا یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است