Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به رعایت محدودیت های کرونایی در آرایشگاه‌های زنانه ۲۴ درصد و قهوه‌خانه‌ها ۳۵ درصد از تشدید نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ترافیک در مورد اعمال محدودیت ها کرونایی و بررسی میزان انجام آن گفت: از روز ۱۲ مهر ماه کمیته نظارت به شدت موضوع رعایت محدودیت های اعلام شده را در دستور کار قرار داده که در این زمینه دستگاه‌های دولتی به خوبی پروتکل ها را اجرا می‌کنند همچنانکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی در فضای مجازی آموزش دارند و موزه ها تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: آرایشگاه‌های زنانه در ۱۳ و ۱۴ مهر ماه ۲۴ درصد و قهوه‌خانه‌ها ۳۵ درصد محدودیت های کرونایی را رعایت کردند که تا رسیدن به بالای ۸۰ درصد فاصله داریم بر این اساس اکیپ‌های نظارت بیشتر شده تا نظارت‌ها تشدید شود.
 
 استاندار تهران با اشاره به اینکه اجباری شدن استفاده از ماسک از شنبه در تهران اجرایی می شود عنوان کرد: در مورد کسانی که مبتلا به کرونا هستند و با آگاهی از ابتلاء در جامعه حضور پیدا می‌کنند و از وسایل حفاظتی استفاده نمی‌کنند یا کسی که مبتلا و بیمار است اما کتمان می‌کند پیشنهاد شده جرایمی در نظر گرفته شود.
 
وی افزود: در محیط‌هایی مثل پاساژها، مراکز تجاری و جاهایی که افراد مراجعه می‌کنند مقرر شده در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی با متولیان آن مراکز برخورد شود و برای مردم عادی نیز سعی شده که با اقناع‌سازی، توصیه و تذکر اقدامات پیگیری شود و حتی بسیجیان نیز اعلام آمادگی کردند که گشت بزنند و به افرادی که دلیل عدم رعایت آنها نداشتن ماسک می باشد، ماسک در اختیار آنها قرار دهند.
 
وی تاکید کرد: مردم هر گونه شکایت درباره عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را می توانند به سامانه۱۹۰ و همچنین معاونت‌های سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران و ایران اعلام کنند و همچنین قرار شده به مرور اکیپ های نظارتی را تقویت کنیم.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اتخاذ تصمیمات لازم برای آغاز فصل سرما افزود: بررسی نقاط حادثه‌خیز در فصل زمستان و همچنین نیازمندی به ادواتی مثل نمک و ماسه انجام شد. مقرر شد هم پلیس و هم راهدارای ارزیابی و بررسی خودشان را به صورت مکتوب اعلام کنند تا از هم اکنون بتوانیم نسبت به تامین امکانات اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در شمیرانات جلسه شورای ترافیک برگزار نشده که با توجه به حساسیت راه های این شهرستان به ویژه در فصل بارش و سرما، فرماندار شمیرانات مکلف است قبل از پایان مهرماه جلسه را برگزار و نتایج را انعکاس دهند.

بندپی با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به رفع موانع اجرایی قطار حومه‌ای شهر و استان گفت: قطار حومه ای در حوزه قرچک مشکلاتی در داودآباد و محمدآباد دارد که در مورد داودآباد پیمانکار انتخاب شده و در مورد محمدآباد راه‌آهن مکلف شد نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام کند. در ورامین مشکلی وجود ندارد و در پیشوا نیز مشکل پل قلعه سین و معارضین وجود دارد که مقرر شد جهت حل و فصل آن اقدامات لازم پیگیری شود.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، وی ادامه داد: در غرب استان تهران هم اتفاقات خوبی افتاده پل تولیدگران و زیر گذر آن احداث شده، البته چهار بانده کردن قطار تهران به لشگری و سپس شهر قدس ضروری است تا بسیاری از مشکلات حمل و نقل را رفع کند. در مورد مشکل توقفگاه ها در نصیرشهر، گلستان و نسیم شهر نیز مقرر شد از طریق فرمانداری و شهرداری کمک لازم انجام شود و خط انتقال آب نیز به عنوان مشکل اساسی قطار حومه ای اسلامشهر نیز نیازمند برگزاری جلسه با حضور دفتر فنی، آب منطقه و فرمانداری اسلامشهر است که باید به سرعت انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران حمل و نقل کروناویروس محدودیت ها مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران