Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:37:57 GMT

گوشی Cool 12A معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۶۵۳۰

گوشی Cool 12A معرفی شد

شرکت کول‌پد یک گوشی مقرون به صرفه به نام Cool 12A را معرفی کرده که به الگوریتم هوش مصنوعی مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Cool 12A دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی LCD با وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل است. دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی این گوشی بالای صفحه نمایش قرار گرفته و نسبت نمایشگر گوشی جدید به بدنه آن ۱۹ به ۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسگر اثر انگشت Cool 12A به جای قرار گرفتن روی دکمه پاور، پشت دستگاه، در سمت چپ آن زیر جایگاه سیم‌کارت قرار گرفته شده است و کلیدهای دیگر در سمت راست گوشی قرار دارد.

جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز در بالا و پورت USB-C در پایین گوشی جدید تعبیه شده است. دوربین دو گانه گوشی Cool 12A در پنل پشتی قرار دارد. سنسور دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین دیگر دو مگاپیکسل است. گوشی هوشمند جدید دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

شرکت کول‌پد اطلاعاتی در مورد تراشه استفاده شده در گوشی Cool 12A اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که پلتفرم موجود در این گوشی T310 باشد که با پردازنده چهار هسته‌ای همراه است. یکی از هسته‌ها از نوع Cortex-A75 و سه هسته دیگر Cortex-A55 است.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به برخورداری از الگوریتم هوش مصنوعی اشاره کرد. انرژی مورد نیاز Cool 12A با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. این محصول در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای و با قیمت ۹۰ دلار در اختیار کابران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 448443

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری گوشی هوشمند گوشی موبایل باتری گوشی Cool 12A مشخصات گوشی Cool 12A شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی Cool 12A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران

در دقایق پایانی بازی وست هم و لیورپول که با تساوی 2-2 به پایان رسید، هنگام ورود محمد صلاح به میدان درگیری لفظی ای بین او و کلوپ رخ داد. در این ویدیو که توسط تماشاگر حاضر در وررزشگاه منتشر شده است، برخورد سرد صلاح با سرمربی تیم پیش از ورودش به زمین را می توان مشاهده کرد.

 

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)