Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@04:06:24 GMT

برای قرارگیری در نتایج برتر گوگل چند راه وجود دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۷۱۶۰

برای قرارگیری در نتایج برتر گوگل چند راه وجود دارد؟

امروزه از اینترنت بیشتر از هر روز دیگری استفاده می‌شود و هر فردی در طول روز وقت زیادی در اینترنت و صفحات وب می‌گذراند. این شرایط باعث شده است بسیاری از کسب‌وکارها از این موقعیت استفاده کنند و به فکر طراحی سایت بیفتند. امکانات ایجاد شده در فضای وب بسیاری از نیازها را به راحتی رفع می‌کند. خواسته‌هایی مختلف و عجیبی مانند سفارش غذا، خریدهای آنلاین، درخواست تاکسی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از طریق اینترنت به راحتی برآورده می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چرا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل انقدر اهمیت دارد و آموزش سئو در این مسیر چه نقشی دارد؟؟ و واقعاَ آیا دوست دارید که روزانه هزاران نفر، از محصولاتتان بازدید کنند؟؟ مسلماَ با آگاهی از اصول سئو و همچنین قرارگیری در صفحه اول گوگل، تحقق این آرزوی جذاب، درصد فروش شما را بسیار زیاد خواهد کرد. اما چه کارهایی لازم است تا یک سایت در صفحه اول گوگل قرار بگیرد؟؟

امروزه از اینترنت بیشتر از هر روز دیگری استفاده می‌شود و هر فردی در طول روز وقت زیادی در اینترنت و صفحات وب می‌گذراند. این شرایط باعث شده است بسیاری از کسب‌وکارها  از این موقعیت استفاده کنند و به فکر طراحی سایت بیفتند. امکانات ایجاد شده در فضای وب بسیاری از نیازها را به راحتی رفع می‌کند. خواسته‌هایی مختلف و عجیبی مانند سفارش غذا، خریدهای آنلاین، درخواست تاکسی و... از طریق اینترنت به راحتی برآورده می‌شود.

درحقیقت گوگل فضای بسیار مناسبی برای مطرح و دیده شدن کسب‌وکارهاست؛ اما آیا تنها قرار گرفتن در دنیا وب برای رسیدن به این هدف کافی است؟؟ مسلمــــــــــــاَ...

شما از کدام سایت خرید می‌کنید؟ سایتی که در صفحه اول گوگل باشد یا در صفحات بعد؟

بدون شک از اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با خبر هستید و نیازی نیست به شما جایگاه ویژه آن را توضیح دهیم. بیشتر کسب و کارهایی که تصمیم می‌گیرند، وارد دنیای وب شوند؛ قرار گرفتن در این صفحه را غیرممکن تصور می‌کنند. اما باید بگوییم این طور نیست. آموزش‌ها و روش‌های بسیار مختلفی وجود دارد که کمک می‌کند یک سایت در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. در راس این روش‌ها سئو قرار دارد. اما باز هم به کارگیری دیگر روش‌ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود و به سرعت رشد و دسترسی به صفحه اول بسیار کمک می‌کند.

بی‌تردید نیمی از کاربران اینترنت اکثر نیازهای خود را از طریق گوگل رفع می‌کنند و به خوبی می‌دانند؛ کدام سایت معتبر و قابل‌اطمینان است‌. از آنجا که کسب‌وکارهای متنوعی در فضای اینترنت فعالیت می‌کنند، هر چیزی که نیاز شود را می‌توان در گوگل به آسانی پیدا کرد.

در یک کلمه، سئو بهترین راه برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است.

سئو  چیست؟ سئو ابزاری است که با کمک آن می‌توان نظر الگوریتم‌های گوگل را به سایت جلب کرد، اما در این راه پیچ ‌و خم‌های زیادی قرار دارد. درواقع، برای جلب نظر گوگل و قرار گرفتن در صفحات برتر، لازم است فاکتورهای مهم سئو را برای انتخاب سایت برتر دانست و مطابق با آن رفتار کرد.

گوگل موتورهای جستجویی ترتیب داده است که در دنیای وب به جستجو بپردازند تا سایت‌های برتر را شناسایی کنند. بد نیست بدانید که عملکرد موتورهای جستجو بسیار سریع و پیشرفته است که در این امر، فاکتورهای زیادی از جمله: تمام جزئیات سایت، تولید محتوای یونیک سایت، لینک‌گذاری و لینک گیری از دامنه های متفاوت، سرعت سایت، طراحی سایت، نرخ کلیک و بازدید و... با دقت بررسی و آنالیز می‌شوند.

بنابراین می‌توان گفت که به هر میزان که در هر یک از پارامترهای عنوان شده، آموزش سئو تکمیل‌تر باشد، قطعاَ عملکرد وبمستر و سایت موردنظر نیز بهتر خواهد بود.  البته مطمئنا برای یادگیری اصول سئو به فکر فرو رفته‌اید. امروزه در سایت‌های مختلفی آموزش سئو قرار دارد و برخی قوائد به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ اما باید توجه داشت که برای یادگیری دقیق و حرفه‌ای‌‌تر، باید به سراغ آموزش سئو پیشرفته از بهترین‌ها بروید.

اما اگر وقت یادگیری سئو را ندارید، باید بگوییم که قیمت سئو سایت ارزان نیست!

با توجه به دنیای بزرگ وب، تعداد رقبایتان در هر زمینه‌ای، در چنین فضایی بسیار زیاد‌ است. پس شما باید در میان تمام کسب‌وکارهای موجود در گوگل خود را به عنوان بهترین مطرح کنید. به همین خاطر، امروزه افراد زیادی هستند که در زمینه سئو فعالیت می‌کنند که یا آموزش سئو ارائه می‌دهند یا سئو سایت را برعهده می‌گیرند.

 اگر تصمیم دارید، سئو سایت خود را به دست سایت و افراد متخصص سئو قرار دهید، باید بگوییم که قیمت سئو اصلا ارزان نیست. قبل از این که تصمیم قطعی خود را بگیرید، حتما نکات زیر را بخوانید:

اگر دانش کافی در زمینه سئو ندارید، نمی‌توانید فرد متخصص سئو مناسب را انتخاب کنید. معمولا افراد حرفه‌ای در این زمینه قیمت سئو را برای شما شفاف‌سازی می‌کنند. یعنی قبل از شروع کار، وبسایتتان را مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس یک برنامه دقیق سئو و رپورتاژ برای رسیدن به هدف طراحی و پیاده‌سازی می‌کنند. برای موفقیت باید صبور باشید؛ چرا که راه طولانی در پیش دارید. البته راه‌های میان‌بر زیاد است، اما ماندگاری هدف بیشترین اهمیت را دارد و البته همه‌ی اینها منوط به این نکته است که در مسیر درستی از تبلیغات قرار داشته باشید. مسیری که با یک آموزش  مناسب، برایتان مشخص‌تر خواهد بود. قبل از انتخاب متخصص سئو حتما اصطلاحات سئو را یاد بگیرید تا با مفاهیم سئو آشنا باشید.

آیا تبلیغات گوگل ادوردز کارساز است یا نه؟

آیا از اهمیت تبلیغات برای دیدن شدن کسب‌وکارها خبر دارید؟ گوگل ادوردز چیست و چه ربطی به تبلیغات دارد؟

تبلیغ‌کنندگان از طریق سایت‌های پربازدید تبلیغ خود را در معرض دید بازدیدکنندگان زیاد قرار می‌دهند. گوگل نیز از این روش استفاده کرده و فرصتی برای دیده شدن سایت‌های کم‌بازدید ترتیب داده است. اساس کار گوگل ادوردز این است که به ازای یک عبارت، متن تبلیغاتی را در صفحه اول گوگل به نمایش می‌گذارد. و برای هر کلیک مبلغ مشخصی را از تبلیغ‌کننده دریافت می‌کند.

تبلیغات گوگل ادوردز کمک می‌کند تا سایت‌هایی که در صفحات عقب‌تر قرار می‌گیرند، با ثبت یک آگهی در صفحه اول مشاهده شوند.

استفاده هدفمند از گوگل ادوردز با آموزش سئوی شرکتهای معتبر

اگر تبلیغات گوگل ادوردز به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند منتشر شود، بی‌تردید مفید و موثر خواهد بود. اما چه مواردی در موفق شدن انتشار تبلیغات گوگل موثر است؟ شما برای انجام این کار باید نکات مختلفی مانند متن جذاب و هدفمند، انتخاب کلمه کلیدی درست، انتخاب درست کلمه جستجو و... در نظر بگیرید.

متاسفانه خیلی‌ها با نداشتن اطلاعات کافی بابت تبلیغ هزینه هنگفتی می‌پردازند. بدون این که به نتیجه برسند. از آنجا که کشور ما در محدودیت‌های مختلفی قرار دارد، هموطنان ایرانی نمی‌توانند سفارش مستقیم به گوگل داشته باشند. پس توصیه ما به شما این است که برای تاثیرگذار بودن تبلیغات گوگل ادوردز باید به سراغ اشخاص حرفه‌ای بروید.

کلام آخر

شما کدام راه را برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل انتخاب می‌کنید؟ سئو سایت یا تبلیغات گوگل ادوردز؟ برای رسیدن به هدف سئو سایت با توجه به کلمه کلیدی مورد نظر حدود ۲ الی ۶ ماه زمان لازم است. اما به کمک تبلیغات گوگل تنها صرف چند سایت در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرید. فراموش نکنید که حتما با یک شرکت معتبر و خوشنام در این زمینه همکاری نمایید. یکی از شرکت های معتبر سئو وب وان است که با قوی ترین نمونه کارها تخصص خود را به اثبات رسانده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تبلیغات گوگل ادوردز آموزش سئو سئو سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌اِن‌اِن، گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت 20 کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.

گروه "فناوری برای آپارتاید ممنوع" No Tech for Apartheid که اخیراً تظاهراتی را در دفاتر گوگل سازمان داده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت آمریکایی علاوه بر 30 کارمندی که هفته گذشته اخراج شدند، 20 نفر دیگر نیز از کار خود برکنار شده‌اند.

این گروه ادعا می‌کند که برخی از کارمندان اخراج شده در اعتراضات و تحصن سه شنبه دو هفته گذشته در دفاتر گوگل در نیویورک و سانی ویل، کالیفرنیا، "نظاره گر غیرشرکت کننده" بودند و فعالانه شرکت نداشتند.

این بیانیه اخراج‌های دسته جمعی را در گوگل محکوم کرد و آن را "اقدام تهاجمی و انتقام جویی از روی استیصال" خواند.

سخنگوی گوگل از بیان دقیق تعداد کارگرانی که به دلیل اعتراضات اخراج شده‌اند خودداری کرد، اما در بیانیه‌ای که سه‌شنبه برای شبکهCNN ارسال شد، تأیید کرد که اخراج‌های بیشتری رخ داده است.

سازمان دهندگان این اعتراض در عین حال می‌گویند که برخی از کارگران اخراج شده هیچ اختلالی در داخل دفاتر گوگل ایجاد نکرده‌اند.

"گروه فناوری برای آپارتاید ممنوع" در این بیانیه اعلام کرد که گوگل عصبانی شده است چرا که مدیران این شرکت از قدرتی که کارکنان در تحصن‌های تاریخی سه‌شنبه گذشته نشان دادند و همچنین از واکنش نادرست خود خجالت می‌کشند.

این بیانیه افزود: اکنون، این شرکت به هر کارمندی که از نظر فیزیکی در مجاورت تظاهرات بوده از جمله کسانی که اصلاً در این کمپین شرکت نداشته‌اند، ضربه می‌زند.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده است: قتل عام غیرنظامیان در غزه شکاف عمیقی در افکار عمومی آمریکا ایجاد کرده است و اعتراضات گسترده علیه حمایت دولت ایالات متحده... از اسرائیل در سراسر دانشگاه‌ها و شرکت‌های این کشور در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

اعتراض کارکنان گوگل به قرارداد رایانش ابری این شرکت با دولت اسرائیل بیش از شش ماه پس از حمله 7 اکتبر حماس شکل گرفت و این در حالی است که حملات اسرائیل به غزه اکنون بیش از 34 هزار کشته برجای گذاشته است که بیش از 70 درصد از کشته شدگان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ژنتیک و قرارگیری در معرض آفت کش ها خطر پارکینسون را افزایش می دهد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!