Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:48:09 GMT

خدمتگزاری متفاوت موکب داران حسینی

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۸۲۳۹

خدمتگزاری متفاوت موکب داران حسینی

تابنده رئیس  ستادبازسازی  عتبات عالیات شهرستان خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:باتوجه به شیوع ویروس کرونا درکشور و مسدودبودن مرزهای مشترک ایران وعراق ، خدمتگزاران حسینی که هرساله  موکب برپا می کردند و خدمتگزار محبان اهل بیت (ع) بودند  ،امسال در نظر دارند هیچ موکبی را  در مرز های کشوربرپا نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابنده افزود: بنا به اعلام ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور تصمیم گرفته شد که امسال از ظرفیت و توانایی  مختلف این موکب ها که در حوادث مختلف مانند سیل ،زلزله و موارد دیگر در کنار مردم بودند استفاده شود هم چنین باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک های مومنانه خدمتگزاری کنند.

او ادامه داد: امسال موکب ها به ۴دسته تقسیم شدند و درهرزمینه ای که توانایی دارند در حال فعالیت هستند.

رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان خرمشهر بیان کرد:موکب سلامت  ماسک،مواد ضدعفونی کننده وبهداشتی را بین خانوارهای کم برخوردار  توزیع می کند.

او  درخصوص موکب مهربانی عنوان کرد:این موکب جهت توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند تشکیل شده است.

این مقام مسئول گفت:درموکب عاطفه ها یا مهر اقداماتی نظیر خرید وسایل لوازم التحریر ،کتاب درسی وثبت نام دانش آموزان دربعضی مدارس توسط موکب داران درحال انجام است.

تابنده بااشاره به موکب حرم عشق بیان کرد:مردم میتوانند نذورات خودرا به حساب مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور جهت توسعه و خرید لوازم ساختمانی حرم امام حسین ( ع)و صحن حرم حضرت زینب(س)واریز کنند و دراین طرح مشارکت کنند.

او در پایان گفت:موکب شهدای رمضان که به صورت مشارکتی اقدامات موکب مهربانی و عاطفه هارا انجام خواهد داد بزودی برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی یکشنبه شب در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و معاونان وی ضمن تقدیر از حضور سردار هنریان مجرد و سایر فرماندهان این نیرو در مرزبانی گفت: مرزبانان در تأمین و ارتقا امنیت نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: مرزداران در سنگر اول پاسداری از کشور قرار دارند و حساسیت کار آنان بسیار بالا و تأثیرگذار است و افتخار می‌کنند برای مردم خدمتگزاری می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با موقعیت شناسی درست و به موقع از ورود هرگونه نا امنی به کشور جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی مقتدر در خلیج فارس برای حراست و حفاظت از مرزهای آبی است

وی افزود: با تعامل منطقه دوم دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف، امنیت مطلوبی در منطقه وجود دارد.

سرهنگ خسروی در ادامه، پیگیری حقوق مرزنشینان را یکی از وظایف مهم مرزبانان برشمرد و بیان کرد: مرزبانان با رصد دقیق تحولات مرز و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به استیفای حقوق مرزنشینان می‌پردازند.

کد خبر 6091494

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه