Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده امروز با اشاره به تداوم رسیدگی به مسائل و مشکلات دفاتر خدمات گردشگری ، اظهار داشت: پیرو جلسات کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در راستای رفع مسائل و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، موانع و مسائل جدید طرح ‌شده توسط دفاتر خدمات مسافرتی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: طی این جلسه وضعیت حقوقی 8 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری بررسی و تعیین تکلیف و در ادامه با تعطیلی آنها موافقت شد.

حمزه زاده گفت: همچنین در این جلسه با بررسی پرونده دفتر خدمات مسافرتی تاوریژپرواز، مجوز فعالیت این دفتر خدماتی به دلیل تخلفات آئین نامه ای لغو شد.

او ادامه داد: همچنین در این جلسه وضعیت دفاتر خدمات مسافرتی که با گروه های غیر مجاز طبیعت گردی همکاری داشته اند مورد بررسی قرار گرفت، بر این اساس در راستای جلوگیری از تداوم این امر برای دفاتری که با گروه های غیر مجاز همکاری داشته اند اخطار کتبی صادر شد.

حمزه‌زاده تاکید کرد: تاکنون 11 دفتر خدمات مسافرتی که به همکاری با گروه‌های غیرمجاز طبیعت گردی مشغول بودند شناسایی شده است که در صورت تداوم اجرای این امر غیرمجاز مجوز فعالیت آنها لغو خواهد شد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی آذربایجان شرقی شناسایی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز طبیعت گردی غیرمجاز مسافرتی تاوریژ مسافرت صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی دفاتر خدمات مسافرتی دفتر خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار