Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم رییس سازمان صداوسیما، حسین رضی به سمت مشاور رییس این سازمان و همچنین غلامرضا نوری به سمت معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما منصوب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، با حکم عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما، حسین رضی به سمت مشاور رییس سازمان صداوسیما منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عسکری در این حکم از خدمات و تلاش‌های حسین رضی در سمت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت قدردانی کرد.

براساس ساختار جدید و با هدف چابک‌سازی سازمان صداوسیما معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت از ساختار حذف و مراکز نظارت و ارزیابی، تحقیقات و «طرح، برنامه‌وبودجه» سازمان زیر نظر مستقیم رییس سازمان صداوسیما قرار گرفت.

 

غلامرضا نوری معاون فضای مجازی صداوسیما شد

عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما در حکمی غلامرضا نوری را به سمت معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما منصوب کرد.

غلامرضا نوری از ۱۵ اردیبهشت ۹۹ سرپرستی معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما را برعهده داشته است.

 

نوری همچنین پیش‌ از این قائم‌مقامی و مدیرکلی تولید محتوای معاونت فضای مجازی و مدیرعاملی موسسه فرهنگی جام جم را در کارنامه کاری خود دارد و از فعالان قدیمی عرصه فضای مجازی شناخته می‌شود.

علی عسکری در حکم معاون فضای مجازی با تاکید بر گسترش فزاینده فناوری‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای بر بستر شبکه جهانی اینترنت و بهره‌برداری مطلوب از آن تصریح کرده است: انتظار می‌رود علاوه بر توجه ویژه به شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی مجازی، در راه اندازی و توسعه فناوری پیشرفته و جذاب تلویزیون تعاملی، برنامه‌ریزی عملیاتی انجام دهید تا ضمن تسهیل دسترسی مخاطبان به خدمات چندرسانه‌ای و محتوای سالم و مفید با افزایش ضریب نفوذ شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و تعمیق اثرگذاری پیام، زمینه حضور گسترده و مؤثرتر سازمان در فضای مجازی فراهم شود.

اهتمام به مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی، ایجاد جریان سالم محتوایی و تقویت شبکه‌های اجتماعی بومی‌باهدف رفع نیازهای جامعه، ارایه خدمات متنوع صوت و تصویر فراگیر بر این بستر در همکاری با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، تولید گسترده محتوای کیفی و جذاب در قالب‌های خلاقانه، همکاری نزدیک با تولیدکنندگان محتوا در بخش‌های عمومی و مردمی، رصد تحولات ملی و بین‌المللی و افزایش سواد رسانه‌ای ازجمله مهم‌ترین ماموریت‌های محوله رییس سازمان صداوسیما به معاون فضای مجازی این سازمان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رییس سازمان صداوسیما معاون فضای مجازی غلامرضا نوری علی عسکری حسین رضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، حسین سالاری با اعلام این خبر افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.
وی افزود: این فرد با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود.
معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل ادامه داد: در بازرسی از بنگاه املاک این فرد تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.
به گفته معاون دادستان مرکز استان اردبیل عملیات برخورد با مشاورین املاک متخلف در اردبیل تحت نظر دادستانی با جدیت آغاز شده و ظرف چند روز آتی تمامی دفاتر غیرمجاز پلمب می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی