Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردبیل در مجلس بر مطالبه مردم استان برای ابطال واگذاری پرابهام شرکت کشت و صنعت مغان تاکید کرد و گفت: گفته شده زمین کشاورزی شرکت کشت و صنعت مغان ۲۷ هزار هکتار است در حالیکه مساحت زمین‌های کشاورزی آن ۴۰ هزار هکتار است! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم؛ سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس درباره تخلفات صورت گرفته در واگذاری کشت و صنعت مغان اظهار کرد: ما به کار کارشناسی ایمان داریم و اگر کار کارشناسی شده باشد و در معامله و قرارداد "ثمن بخس" مشهود نباشد، آن معامله درست است اما در جائیکه ثمن بخس حاکم است و حتی سال‌های کارشناسی قرارداد متفاوت است، آن را درست نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تنها در یک مورد ایرادات، باید در واگذاری نظر کارشناسی سال 96 درنظر گرفته می‌شد اما کارشناسی سال 95 لحاظ شده است همچنین گفته شده زمین کشاورزی شرکت کشت و صنعت مغان 27 هزار هکتار است در حالیکه مساحت زمین‌های کشاورزی آن 40 هزار هکتار است.

جدیدترین خبرهای و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

موسوی متذکر شد: دستگاه محترم و مقتدر قضا به خصوص رئیس آن که اخیراً در استان حضور داشتند به این موضوع ورود کرده است؛ آقای عتباتی رئیس دادگستری کل استان نسبت به موضوع اشرافیت و آگاهی کامل دارد و کارشناسان منطقه و مخصوصاً دیوان محاسبات، گزارشات این عزیزان را جمع‌بندی می‌کنند.

وی تأکید کرد: مردم شریف استان به‌ویژه مردم نجیب و خستگی‌ناپذیر بیله‌سوار، پارس‌آباد، اصلاندوز و گرمی همچنین عشایر غیور مغان بر آن هستند که شاهد ابطال این قرارداد مخدوش باشند.

موسوی تصریح کرد: استدعای کارگران کشت و صنعت مغان از دستگاه مقتدر قضا و هیئت داوری، ابطال قرارداد واگذاری کشت و صنعت مغان است که امیدواریم محقق شود.

جزئیاتی از تخلفاف خصوصی‌سازی در واگذاری کشت و صنعت مغانموسوی: اراضی کشت و صنعت مغان40000 هکتار است/13 هزار هکتار از اراضی مغان در واگذاری مفقود شده است!درخواست بیش از 10 هزار نفری از آیت‌الله رئیسی برای جلوگیری از حراج دشت مغانهیأت واگذاری درخواست ابطال واگذاری کشت‌وصنعت دشت مغان را رد کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیوان محاسبات قوه قضائیه مجلس کشت و صنعت و دامپروری مغان دیوان محاسبات قوه قضائیه مجلس شرکت کشت و صنعت مغان هزار هکتار واگذاری کشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی قشلاقی در بازدید از عملیات لوله گذاری در روستای قوبوز در مورد آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند گفت: بر اساس طرح مشارکتی اراضی، محل انتقال آب، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به داخل مزرعه همگی مشخص بوده و در قالب یک بسته از سوی سرمایه گذار عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: برداشت آب از سد سهند و از پایین دست سد خواهد بود و این ۲۲۰۰ هکتار جزو فاز پنج سد سهند است.

قشلاقی همچنین نصب کنتور حجمی آب در اراضی را یادآوری کرد و تشکیل تعاونی آب‌بران را مورد تاکید قرار داد و گفت: کشاورزان باید الگوی کشت را رعایت کنند در غیر این صورت با مشاهده محصول غیر الگوی کشت در مزارع برخورد خواهد شد.

وی به اهمیت اجرای پایاب سد سهند اشاره کرد و افزود: بهره برداری از فاز‌های این طرح به افزایش محصولات کشاورزی و رونق کشاورزی و اقتصادی منطقه منجر می‌شود.

سد سهند دارای پنج فاز و در مجموع هفت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی است که فقط در فاز یک آن به میزان ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار کار شده است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • سرنوشت نامعلوم تعدادی از پیکر شهدا در سراسر منطقه غزه
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند