Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مرکز فلسطینی آماری از خانه‌های تخریب شده ملت فلسطین از ابتدای اشغال سرزمین آنها در سال ۱۹۴۸ میلادی به دست صهیونیست‌های مهاجر اعلام کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مرکز مطالعات اراضی وابسته به انجمن مطالعات عربی در قدس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از زمانی که سرزمین فلسطین را اشغال و موجودیت نامشروع خود را اعلام کرد، حدود 166 هزار خانه متعلق به فلسطینیان را در اراضی اشغالی تخریب کرده است که در پی آن هزاران فلسطینی آواره و بی‌سرپناه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز ادامه داد که رژیم صهیونیستی طی سال جاری با وجود شیوع ویروس کرونا، 450 خانه متعلق به فلسطینیان را تخریب کرده است.

بر اساس گزارش مرکز  اطلاع رسانی فلسطین، این بیانیه تاکید می کند که سیاست های رژیم صهیونیستی سبب شده تا بسیاری از فلسطینیان ساکن قدس یا خانه های خود را بدون مجوز بسازند یا به فکر مهاجرت به دیگر استان های کرانه باختری باشند و هم اکنون ساکنان قدس حدود 25 هزار واحد مسکونی نیاز دارند تا نیاز مسکن آنان برطرف شود.

مرکز مطالعات اراضی وابسته به انجمن مطالعات عربی در قدس خطاب به جامعه بین الملل تاکید کرد که آیا زمان آن نرسیده تا جهانیان قطعنامه ای را که 35 سال پیش صادر شده، اجرا کنند و جلوی ادامه تخریب خانه های فلسطینیان و آوارگی آنان را بگیرند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!

یک حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با اشاره به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نوشت:آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!

به گزارش ایسنا، رضا نصری، حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با بازنشر توئیت سفیر رژیم صهیونیستی نوشت:

«سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد می‌گوید اسرائیل باید در نظر داشته باشد از این سازمان - که آن را یک سازمان فاسد می‌خواند - خارج شود! 

بله لطفا! 

آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان