Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو امروز در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اظهار داشت: بررسی‌های انجام شده حاکی از کاهش 15 درصدی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم استان نسبت به ماه‌های گذشته است.

 
وی ادامه داد: انتظار داریم با توجه به افزایش مبتلایان و فوتی‌های بیماری کرونا در استان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه، بیش از پیش افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی از تشدید نظارت بر روند فعالیت بخش‌های مختلف در جامعه توسط گروه‌های نظارتی مشترک خبر داد و گفت: در صورت بی‌توجهی اصناف و هر یک از بخش‌های مختلف جامعه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تهدید بهداشت و امنیت عمومی، مطابق قانون با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: گزارش فعالیت این گروه‌ها به صورت هفتگی در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه می‌شود.

راستگو به آغاز فصل سرما و احتمال افزایش مبتلایان به بیماری کرونا و آنفلوآنزا اشاره کرد و گفت: بی‌توجهی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، سلامت اجتماعی و سلامت فردی افراد را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی در تشدید بیماری و افزایش آمار مبتلایان، نقش پررنگی دارد و خانواده‌ها باید به این موضوع توجه کنند.
 
وی همچنین با قدردانی از عملکرد صدا و سیما در آگاه‌سازی هرچه بیشتر مردم نسبت به بیماری کرونا، گفت: سایر رسانه‌های استان نیز در این زمینه فعال‌تر باشند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا بسیج اصناف و بازاریان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آذربایجان شرقی بهداشت قانون تبریز معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی علیار راستگو خبرگزاری فارس فارس تبریز علوم پزشکی تبریز کارمند پروتکل های بهداشتی ماسک ضدعفونی دروهمی خانوادگی آنفلوآنزا رسانه ویروس سرماخوردگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودرو سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال