Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:12:32 GMT

قیمت تلویزیون‌های ۵۵ اینچ ال جی

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۴۲۹۴

قیمت تلویزیون‌های ۵۵ اینچ ال جی

اگر تا به حال در بازار تلویزیون ها جستجوی کوچکی کرده باشید، متوجه شده اید که شهرت و آوازه کدام یک از تلویزیون های موجود در بازار بیشتر است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام بانه ۹۰، تلویزیون های ال جی در حال حاضر توانسته اند در دل بسیاری از کاربران این محصولات جا خوش کنند و به تبع آن نیز سهم بیشتری از بازار فروش را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ال جی برای رسیدن به این هدف تلاش بسیار زیادی داشته است و در این زمینه تکنولوژی های مهم و پرکاربردی را به تلویزیون‌های خود افزوده است. یکی از تکنولوژی هایی که ال جی را تا این اندازه به اوج رساند، فناوری OLED است که می توان گفت به تنهایی عامل  نیمی از شهرت ال ‌جی است.

اگرچه تلویزیون‌های نانوسل ال جی نیز در افزایش شهرت تلویزیون سهم غیرقابل انکاری داشتند، اما در حالت کلی می توان گفت به دلیل کیفیت بسیار عالی محصولات ال جی، این شرکت کره ای توانسته جایگاه اول را در جداول رقابت و کیفیت برای خود به ثبت برساند.

قیمت تلویزیون های ۵۵ اینچ LED ال جی

همانگونه که پیشتر نیز به آن اشاره شد، تلویزیون‌های ال جی جزو بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند، اما در میان این تلویزیون‌ها نیز تنوع زیادی وجود دارد. در حال حاضر تلویزیون‌های LED ال جی با کیفیت ۴K بیشترین تعداد موجود در بازار را دارند و بیشترین بازدید هم مربوط به سایز ۵۵ اینچ می شود.

به دلیل قیمت پایین تلویزیون‌های ال جی نسبت به سایر هم نوعان و استفاده از نهایت فناوری‌ها در آن‌ها، طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده اند.

یکی از تلویزیون‌هایی که در این ردیف قرار داشته و جزو پربازدیدترین تلویزیون‌های ال جی بوده است تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل UM۷۶۶۰ می باشد که در سال ۲۰۱۹ تولید و عرضه بازار شد. این تلویزیون توانسته رکورد بسیار خوبی را در میان تلویزیون‌های LED ال جی به ثبت برساند.

طراحی بسیار زیبای آن در کنار کیفیت ۴K و همچنین قابلیت‌های هوشمندی که ال جی از آن با عنوان LG ThinQ یاد می کند، همه دست به دست هم داده اند تا این تلویزیون یکی از پرفروش ترین تلویزیون‌های بازار محسوب شود.

اگرچه اکثر تلویزیون‌های LED ال جی از قابلیت هوش مصنوعی استفاده می کنند و به عبارتی دیگر هوشمند هستند، اما این مدل با طراحی خوش فرم و استفاده از بهترین فناوری های کیفی برای به نمایش درآوردن تصاویر، محبوبیت خاصی در میان سایر هم نوعان خود یافته است.

قیمت تلویزیون های ۵۵ اینچ نانوسل ال جی

ال جی در ساخت تلویزیون‌های LED، از یک فناوری جدید تحت عنوان نانوسل استفاده کرد که تحولی بزرگ در تلویزیون‌های LED ایجاد کرد. به گونه ای که نه تنها در میان تلویزیون‌های LED ال جی، بلکه در میان تلویزیون‌های سایر برندها نیز جزو بهترین‌های بازار شده است.

تلویزیون‌هایی که فناوری نانوسل را پشتیبانی می کنند به تلویزیون‌های SUHD یا Super UHD نیز معروفند و به معنی ارتقای کیفیت ۴K در این تلویزیون‌هاست. در فناوری نانوسل که به تلویزیونهای LED افزوده شده، از چندین تکنولوژی به صورت یکجا استفاده شده تا تلویزیون‌های نانوسل به وجود آیند.

یکی از خصوصیات فناوری نانوسل افزایش دقت رنگ تلویزیون، حتی در هنگام پخش محتوای سریع است که در فرهنگ ال جی از آن با عنوان Nano Accuracy یاد می شود.

از دیگر ویژگی های فناوری نانوسل، نمایش جزئیات بیشتر در صحنه های بسیار روشن و یا بسیار تاریک است؛ به این معنی که در تصاویری با نور بسیار زیاد و نور بسیار کم، محتویات تصویر تا اندازه ای قابل مشاهده خواهند شد.

همچنین این تلویزیون‌ها از لحاظ طراحی نیز تا حدودی با LEDهای عادی تفاوت دارند؛ به این معنا که از حاشیه های تلویزیون کاسته شده و ظرافت بیشتری به کار برده شده است که به آن Nano Bezel گفته می شود.

نمونه بسیار خوبی از تلویزیون‌های نانوسل ال جی، تلویزیون ۵۵ اینچ نانوسل ال جی مدل NANO۸۰ است که ساخت سال ۲۰۲۰ بوده و از قیمت بسیار خوبی هم برخوردار است.

قیمت تلویزیون های ۵۵ اینچ OLED ال جی

تلویزیون‌های OLED ال جی به واسطه نوع پنلی که در آنها به کار رفته است، علاوه بر اینکه دارای کیفیت نمایش بسیار بهتری نسبت به تلویزیونهای LED هستند، دارای طراحی منحصر به فرد و بسیار ظریفی نیز می باشند.

در مرحله نخست طراحی باریک و زیبای این تلویزیون‌ها که در حد چند میلی متر است، می تواند هر بیننده ای را جذب کند و در مرحله بعد کیفیت تصویر آنها به دلیل استفاده از پنل OLED (عدم استفاده از نور پس زمینه) و یا به عبارتی استفاده از پیکسل های خود جوش، بسیار بیشتر از سایر تلویزیونهاست.

رنگ های تولید شده در این تلویزیون‌ها بیش از پیش به واقعیت نزدیک بوده و رنگ سیاه نیز بیشتر از هر زمان دیگری سیاه به نظر می رسد؛ زیرا برای تولید رنگ سیاه، پیکسل‌های آن قسمت به کلی خاموش می شوند.

همچنین در این تلویزیون‌ها علاوه بر استفاده از پیشرفته ترین نوع هوش مصنوعی (AI ThinQ)، از جدیدترین نسل‌های پردازنده تصویر استفاده شده تا بیننده، خود را در میان این همه کیفیت و وضوح غرق کند.

قیمت تلویزیون‌های اولد ال جی نسبت به فناوری های به کار رفته در آنها، بسیار منصفانه و گاهی دور از باور است. نمونه بسیار خوب و جذاب این تلویزیون‌ها، تلویزیون ۵۵ اینچ OLED ال جی مدل C۹ است که سایز ۶۵ اینچ آن در جشنواره CES سال ۲۰۱۹ جایزه بهترین تلویزیون را به خود اختصاص داد.

سخن پایانی

ذکر این مطلب بی تاثیر نخواهد بود که تلویزیونهای ال جی در هر سایز و کیفیتی که تولید می شوند، جزو بهترین تلویزیون‌ها در دسته خود هستند؛ و به دلیل اینکه تلویزیون‌های ۵۵ اینچ تقریبا برای هر محیطی می تواند مناسب باشد، خرید تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی برای استفاده های خانگی بهترین گزینه خواهد بود.

برای مشاهده قیمت به صفحه خرید تلویزیون ال جی و تلویزیون اولد مراجعه بفرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه بانه 90 خرید تلویزیون ال جی تلويزيون قیمت تلویزیون های ۵۵ اینچ تلویزیون های LED ال جی تلویزیون های ال جی تلویزیون ۵۵ اینچ تلویزیون ها فناوری نانوسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • نمایش بی‌حجاب‌ها در تلویزیون؛ داریم از دست‌شان می‌میریم!