Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: خرداد امسال معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان به همه بیمارستان‌های کشور اعلام کرد که ملاقات‌ بیماران کرونایی ممنوع است. حالا یک شخصی رعایت نمی‌کند خودش تصمیم گرفته است، اما این که بیاید در یک جلسه، دو قوه دیگر را مبتلا کند، کار درستی نیست.

محمود واعظی درباره این که پس از حضور رئیس مجلس در بیمارستان و عیادت از بیماران کرونایی، این مساله مطرح شد که آیا ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مسئولان پروتکل‌های بهداشتی تعریف نکرده است؟ گفت: پروتکل‌ها برای همه تعیین و ابلاغ شده است، حتی به مجلس هم در یکی از روزهایی که هم جلسه صحن و هم کمیسیون‌ها را داشت دوباره از طریق وزارت بهداشت نامه‌نگاری صورت گرفت مبنی بر اینکه چیزی که به عنوان پروتکل ابلاغ کرد‌ایم، رعایت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: ما که در ستاد ملی مبارزه با کرونا نمی‌توانیم مرتب هر روز با نماینده و یا رئیس مجلس درگیری به وجود بیاریم برای اینکه پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و یا نمی‌کنند؛ چرا که این وظیفه خود ما است که پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی با بیان این که امروز در کشور مشاهده می‌کنیم بیش از هر شخص دیگری مقام معظم رهبری پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، عنوان کرد: رهبر انقلاب نه تنها پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، حتی اعلام کردند هر چیزی که ستاد ملی ابلاغ کند من وظیفه دارم آن را اجرا کنم، آن وقت چگونه می‌شود سران سه قوه و دیگران با افتخار کارهای دیگری ‌کنند و بگویند‌ آن فردی که رعایت می‌کند جانش را دوست دارد؟!

از خرداد ملاقات بیماران کرونایی ممنوع است

واعظی با اشاره به این که برخی از رفتارها درست نیست، اظهار داشت: در خرداد امسال معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان به همه بیمارستان‌های کشور اعلام کرد که ملاقات‌ بیماران کرونایی ممنوع است، خب هنگامی که این ملاقات ممنوع است، یعنی برای همه ممنوع است؛ مگر نمی‌توانستند بگویند «گان» تن‌تان کنید و «ماسک» بزنید و با خانواده‌ها  یا مریض‌تان  ملاقات کنید؟

وی تاکید کرد: مگر تمام پزشکان و پرستاران عزیز ما «گان» ندارند؟ مگر «ماسک» نمی‌زنند؟ چرا تمامی این کارها را رعایت می‌کنند، اتفاقا ماسک مخصوص می‌زنند و گان می‌پوشند؛ پس چرا تعدادی از این عزیران کرونا گرفتند؟ ما کم فوتی در بین کادر پزشکان و پرستاران داریم؟!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید پروتکل‌ها رعایت شود، گفت: حالا یک شخصی رعایت نمی‌کند خودش تصمیم گرفته است این که بیاید در یک جلسه، دو قوه دیگر را مبتلا کند، کار درستی نیست.

وی ادامه داد: امروز در آمریکا ترامپ به کرونا مبتلا شده است، آیا برایش افتخار است؟ یا این که می‌گویند کسی که نتوانسته خودش را اداره کند، می‌تواند کشور را اداره کند؟

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پایان گفت: متاسفانه همه چیز جنبه سیاسی و تبلیغاتی به خودش گرفته است، بیان کرد: یک موضوع بهداشتی روشن به یک موضوع بزرگ تبدیل شده است، به نظر من افراد باید از این حالتی که از الان می‌خواهند خودشان را برای آینده مطرح کنند یک مقدار پرهیز کنند./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پروتکل ها را رعایت می کنند رئیس دفتر رئیس جمهور بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: «حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه این همه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست؛ اما یک آدم داغدیده که حرف می‌زند حرف او در ما اثر می‌کند».

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در درس اخلاق ۱۳۸۳/۰۶/۱۲ گفتند: «به ما گفتند طلبه‌ها وقتی درس می‌خوانید باید مواظب باشید پر در بیاورید برای اینکه این همه ما آمدیم اینجا فراشی کردیم برای شما پر پهن کردیم برای اینکه شما درس بخوانید؟ برای اینکه لمعه و اصول فقه بخوانید؟ یا نه، پر در بیاورید. این اولین پیام.

روحانی بی پر، دیگر وارث پیغمبر نیست، در استاد معارف هم موفق نیست، در امر به معروف هم موفق نیست در ارگان دیگر هم برود موفق نیست، دو: حالا که پر در آورده چه کار بکند؟ ملائکه می‌گویند وقتی پر در آوردی باید پرواز بکنی سه: کجا پرواز کنی؟ مثل این مرغ‌ها که به طمع طعمه از راه‌های دور می‌آیند تالاب‌های شمال به دنبال تالاب بگردی می‌شوی همین آخوند معمولی یا نه، پر در بیاور از طبیعت به ماورای طبیعت؛ پر در بیاور از دنیا پر بکش نه در دنیا نه تالابی فکر بکنی آن وقت این کشور می‌شود امام؛ آن وقت این جوان‌ها شیفته او می‌شوند هر آخوندی همین طور است!

اساتید معارف راهشان این است، ما راهمان این است امر به معروف و نهی از منکر راهمان این است باید پر در بیاوریم، یک؛ پرواز بکنیم، دو؛ از طبیعت به ماورای طبیعت، سه؛ مریدبازی این مشکلی را حل نمی‌کند هیچ جا مشکلی را حل نمی‌کرد چه اینکه حالا بخواهد حل بکند این راه ما است آن وقت چنین آدمی می‌شود جانشین پیغمبر.

جریان «سَلْمَانُ مِنَّا أَهْلَ الْبَیت» که مخصوص سلمان نبود. این درباره بسیاری از مرد‌ها و زن‌ها اتفاق افتاده بعضی از بزرگان قم را حضرت فرمود: «مِنَّا أَهْلَ الْبَیت» بعضی از زن‌هایی که شایسته علم بودند فرمود: «مِنَّا أَهْلَ الْبَیت»؛ منتها حالا درباره سلمان شهرت پیدا کرده است….»

دیگر خبرها

  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند