Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، اداره بهداشت مینه سوتا اعلام کرد که ۹ تن از هواداران «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری امریکا در یک تجمع انتخاباتی که در ماه سپتامبر برگزار شده بود، به ویروس کرونا مبتلا شدند. 

 تلویزیون «ای‌بی‌سی» به نقل از منبعی در اداره بهداشت مینه سوتا گفت: حال یکی از مبتلایان وخیم است و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این منبع تاکید کرد: هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد محل دقیق ابتلای این افراد وجود ندارد. این اداره معتقد است که تجمع انتخاباتی ترامپ در اواسط سپتامبر، احتمالاً عامل شیوع ویروس کرونا در مینه سوتا شده است. 

ترامپ بارها به دلیل حضور بدون ماسک در مراسم عمومی مورد انتقاد قرار گرفته است. مخالفان سیاسی وی تاکید کرده‌اند که ترامپ الگوی بدی برای شهروندان است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا هواداران ترامپ تجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه