Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل پیش از ظهر شنبه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در گلستان اظهارکرد: تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر در گلستان روند صعودی یافته و در حال حاضر دو شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی توضیح داد: شهرستان های بندرگز و کردکوی در وضعیت قرمز و شهرستان های گرگان، گنبدکاوس، علی آبادکتول، بندرترکمن، مراوه تپه، گالیکش، آق قلا و مینودشت در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان شهرستان های رامیان، گمیشان و آزادشهر در وضعیت سفید هستند.

فاضل گفت: هم اکنون ۲۲۹ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد ۵۳ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۲۴ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بیماران سرپایی و بستری کرونا مثبت از اول اسفند ماه سال گذشته تا امروز، ۲۱ هزار و ۱۸۳ نفر است، همچنین طی این مدت ۹۵۷ نفر بر اثر کرونا در استان گلستان فوت شدند.

فاضل از مردم خواست به دلیل شرایط شکننده کرونا در استان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5044312

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا عبدالرضا فاضل گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه فاضل در جلسه توجیهی ارزیابان استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ استان اصفهان، اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از ۳۸۰۰ نفر وارد بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان خواهد شد که این آمار بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما قرار است ۳۰ سال آینده کودکان استان اصفهان را رقم بزنیم و باید نگاه و نگرش برای جذب نیروهای توانمند به حوزه آموزش ابتدایی باشد.

فاضل افزود: افرادی باید مورد پذیرش قرار گیرند که بتوانند به نحو مطلوبی به آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتدایی بپردازند و کلیه ویژگی‌های یک معلم نمونه باید در افرادی که برای احراز شغل پذیرش می‌شوند، وجود داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بهترین افراد برای گزینش نیروهای استخدامی صورت‌گرفته است تا سطح کیفی لازم برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبین شغل معلمی محقق شود.

کد خبر 6090308

دیگر خبرها

  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند