Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، شرکت گوگل اعلام کرده است قصد دارد طی سه سال آینده یک میلیارد دلار کمک مالی به ناشران سراسر دنیا برای تقویت بخش خبری خود اختصاص دهد. مدیر عامل گوگل می‌گوید بخش عمده‌ای از این مبلغ به روزنامه‌ها و ناشران مجلات و اخبار اختصاص داده می‌شود تا کسری بودجه خود را در مقابل فضای مجازی جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساندار پیچای مدیر عامل غول جستجوی جهان می‌گوید اولین بار بخش خبری گوگل از مجلات و روزنامه‌های آلمانی مثل اشپیگل، دزیت و انتشارات فولدا برزیل حمایت کرده بود. قرار است در این طرح سه ساله بخش خبری گوگل از حدود ۲۰۰ ناشر در کشورهای مختلف جهان از جمله آرژانتین، استرالیا، بریتانیا، برزیل، کانادا و آلمان حمایت مالی کند. سال گذشته بخش خبری گوگل حدود ۱۶۲ میلیارد دلار درآمد خالص داشته است.

به گفته مسئولان گوگل ناشران می‌توانند داستان‌ها و اخبار خود را در سرویس‌های مختلف گوگل منتشر کنند. اتحادیه ناشران اروپا (EPC) یکی از ارگان‌هایی بوده است که از این طرح گوگل استقبال کرده است ولی اعتقاد دارد به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد قوانین خود را به ناشران و مجلات و روزنامه‌ها تحمیل کند.

کد خبر 556099 برچسب‌ها مجله کتاب و نشر شرکت گوگل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجله کتاب و نشر شرکت گوگل روزنامه ها بخش خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی

دادستانی تهران علیه برخی ناشران اخبار جعلی در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از برخی ناشران اخبار جعلی اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضائی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

کد خبر 749763

دیگر خبرها

  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • پایه‌های رژیم صهیونیستی در حال سست شدن است/روشنفکران دنیا تحمل جنایات اسرائیل را ندارند
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه