Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون علمی رئیس جمهور مرکز نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان راه اندازی شد.

«محمدرضا هنرور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با حضور معاون علمی رئیس جمهور مرکز نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان راه اندازی شد.

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در حال حاضر در مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان 16 واحد فناور فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنرور بیان کرد: راه اندازی مرکز نوآوری سلامت جزو ساختار جدید است که با حضور «سورنا ستاری»، معاون علمی رئیس جمهور در کشور شکل گرفته است و بنا است که در این مرکز بین دانشجویان، محققان و بخش صنعت مرتبط با سلامت ارتباط برقرار شود.

 

وی افزود: جوانان و نخبگانی که در حوزه سلامت ایده ای دارد در این مرکز مورد حمایت قرار می گیرند که بتوانند ایده های خود را به درستی پیش ببرند و آن را به یک محصول اولیه ای که بتواند دید و اجرایی کرد تبدیل کنند.

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد:  همچنین در کنار این اقدام سیستم های حمایتی نیز از شرکت ها فناور در نظر گرفته شده است که بتوانند محصول دانش بنیان را عرضه کنند.

 

هنرور خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مرکز رشد و حوزه فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستلان محصولاتی از قبیل پد ضد میکروبی که با طراحی نانو تولید شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کیت آزمایشگاهی برای تشخیص زودهنگام سرطان روده بزرگ و کیت های آزمایشگاهی برای تشخیص دفن خون در دستگاه گوارش و غربالگری سرطان و کیت های محیط کشت سلولی از دیگر اقدامات شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی گلستان به شمار می رود.

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز داشت: همچنین در ایام کرونا از سویی این واحدهای فناور سامانه «طبیب» برای خودمراقبتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط این واحدهای فناور تولید شد.

 

هنرور گفت: همچنین امروز معاون علمی رئیس جمهور از پیشرفت طرح های نوآوری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان بازدید کرد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز نوآوری سلامت معاون اول رئیس جمهور فناوری دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان معاون علمی رئیس جمهور مرکز نوآوری سلامت واحدهای فناور راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج