Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، ایوب کردمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با بیان اینکه در حال حاضر چهار مرکز تخصصی طب کار در محدوده تحت پوشش این اداره کل جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری زیر نظر این اداره کل مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این مدت 151 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بار استان در قالب 13 مانور از لحاظ تجهیزات ایمنی مورد بازدید و کنترل قرار گرفتند.
کرد افزود: در قالب این مانورها، کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک استان مواردی نظیر همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی‌ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط را مورد بازدید و کنترل قرار دادند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد احمدی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی یک ماه گذشته بیش ۳۵ مترمربع تابلو اطلاعاتی و همچنین ۱۱۱۰ عدد تابلو و علائم ایمنی در محورهای استان نصب شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: تابلوهای اطلاعاتی برای آگاهی دادن به رانندگان از شرایط راه‌ها و امکانات موجود در جاده مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر در کاهش احتمالی خطرات جاده‌ای تأثیر بسزایی دارد...

احمدی ادامه داد: افزون بر این نیز با توجه به نقش این تابلوها در کمک به گردشگران و توریست‌ها برای یافتن مناطق توریستی و گردشگری، توجه و سرمایه گذاری در استفاده متناسب از این نوع تابلو ها می‌تواند در بلند مدت، افزایش بهره‌وری در صنعت توریست و گردشگری منطقه را در پی داشته باشد که این اداره کل توجه ویژه‌ای بر انجام این مهم دارد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین به منظور ارتقا سطح ایمنی در راستای جلوگیری از برخورد رخ به رخ وسایل نقلیه در محورها و همچنین ایجاد ممانعت از سقوط وسایل نقلیه در پرتگاه‌ها، طی این مدت بیش از ۳۰۰ متر حفاظ بتنی (نیوجرسی) و گاردریل، در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت خسارات سوانح ناشی از خروج وسیله نقلیه از راه و به تبع آن افزایش تعداد جان باختگان ناشی از این گونه حوادث، پرداختن به مسئله ایمنی حاشیه راه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: از این رو اصلاح شیب شیروانی از جمله اقدامات اجرایی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها است که در طی این مدت، در بیش از ۳ کیلومتر از محورهای استان انجام شده است و این اداره کل به دلیل اهمیت بالای این عملیات در کاهش تعداد و شدت سوانح، در انجام آن اهتمام ویژه‌ای داشته و دارد.

کد خبر 6099343

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه
  • قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد