Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ابهر گفت: با تاکسی‌رانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها با اشاره به شیوع کرونا و وضعیت قرمز ابهر، اظهار کرد: با توجه به این امر مانند ماه‌های گذشته، ارائه خدمات در شهرداری ابهر منوط به استفاده از ماسک توسط شهروندان است.

وی با بیان اینکه همه واحدها باید با جدیت نسبت به اجرای این قانون عمل کنند، گفت: استفاده از ماسک، بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکار برای پیشگیری از کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ابهر با اشاره به وضعیت نامناسب و خطرناک شهر ابهر در شیوع ویروس کرونا، افزود: متأسفانه گاهی شاهد این هستیم که فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به‌صورت کامل رعایت نمی‌شود و تعداد زیادی از شهروندان این موضوع را عادی تلقی کرده و زندگی قبل از کرونایی را ادامه می‌دهند که همین امر سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

ذوالقدری‌ها با تاکید بر اینکه نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌ها در شهرداری و زیرمجموعه‌های آن افزایش خواهد یافت، ادامه داد: همه خدمات ارائه شده از سوی واحدهای مختلف شهرداری و سازمان حمل و نقل و حتی خدمات داخل مجموعه نیز اعم از صدور پروانه و استعلام‌ها با لحاظ پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: همکاران مجموعه از فعالیت در محیط‌های کاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی واهمه‌ای نداشته باشند و با رعایت فاصله اجتماعی حداقل دو متری از ارباب‌رجوع و کاهش برخوردهای فیزیکی، می‌توان به همکاران اطمینان داد به کرونا مبتلا نمی‌شوند.

شهردار ابهر همچنین از تعطیلی آرامستان‌های شهر ابهر خبر داد و افزود: در مقابل سلامتی شهروندان با کسی تعارف نداریم لذا همه باید در مبارزه با کرونا تابع قانون و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا باشیم.

ذوالقدری‌ها با اشاره به نارضایتی‌ها از رعایت نکردن پروتکل‌ها توسط برخی تاکسیرانان، ادامه داد: با تاکسی‌رانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، لزوم میکروب‌زدایی و ضدعفونی تاکسی‌ها و استفاده از ماسک توسط رانندگان تاکسی، گفت: باید با رانندگانی که نسبت به ضدعفونی و میکروب‌زدایی درون تاکسی بی‌اعتنا هستند برخورد قانونی توسط بازرسان انجام شود.

شهردار ابهر با اشاره به تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های ابهر بر استفاده نکردن از مجموعه بازی‌ها و ست‌های ورزشی در این اماکن نیز تاکید کرد.

کد خبر 448978

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی مدیریت شهری کرونا در ایران شهرداري ابهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروتکل های بهداشتی شهردار ابهر پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در جلسه بازآفرینی شهری ابهر با بیان اینکه باید دست به دست هم داده و در خصوص بازآفرینی شهری انرژی بیشتری گذاشته شود، افزود: در جلسه پیشنهادات چند پروژه مطرح شد که معتقدیم این پیشنهادات می‌تواند در رفع معضلات شهری مؤثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر باید راه‌اندازی شود، اظهار کرد: انتظار داریم شهرداری ابهر همکاری لازم را در خصوص راه‌اندازی این دفتر داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، یادآور شد: با راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در این شهرستان، کارگزاری برای این دفتر انتخاب خواهد شد تا بتوانیم به صورت جدی وارد کار شده و از ظرفیت مردم و مسئولان استفاده کنیم.

قزوینیان تاکید کرد: این دفاتر راهنمایی‌ها، اطلاعات و مشوق‌های لازم را به ساکنان برای تحقق اهداف و سیاست‌های حوزه بازآفرینی شهری ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه تبلیغات گسترده در شناساندن و معرفی مشوق‌ها به مردم بسیار مؤثر است، خاطرنشان کرد: باید در این خصوص جلسات متعددی با سازنده‌ها برگزار شود تا مسائل در جلسات بررسی و گزارش داده شود؛ چرا که این مهم در پیشرفت کار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری اعتبار خاصی از طریق سازمان مرکزی به صورت مستقیم ابلاغ نمی‌کند، ادامه داد: این در حالی است که اداره‌کل راه و شهرسازی استان ظرفیت‌های خوبی داشته و می‌تواند به شهرداری نیز کمک کند.

قزوینیان تصریح کرد: همچنین این مجموعه از طریق کمیسیون ماده ۵ ظرفیت بالقوه‌ای دارد، به همین خاطر شهرداری ابهر می‌تواند پیشنهادهای خوبی در این خصوص به ستاد ارائه دهد تا اقدامات و کارهای لازم انجام گیرد.

وی، با بیان اینکه می‌توان از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده استفاده کرد، گفت: در این راستا شهرداری ابهر باید پروژه‌هایی را که برای مردم و شهرستان مفید و جذاب است، ارائه دهد.

گفتنی است، نخستین دفتر تسهیل‌گری در محله سعدی جنوبی شهر زنجان که دارای بافت فرسوده با ارزش تاریخی می‌باشد، ایجاد شده است.

کد خبر 6098669

دیگر خبرها

  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان