Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر مولایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: از امروز ۱۹ مهرماه تا پایان روز ۲۵ مهرماه فرآیند مصاحبه و گزینش معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه و دبستان سعادت در حال انجام است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: تمام فرآیند مصاحبه و گزینش این معرفی شدگان با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولایی بیان داشت: معرفی شدگان ۴۹۱ نفر هستند که بر اساس جدول زمان بندی شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برای مصاحبه علمی و گزینش فراخوان شده‌اند.

وی در ادامه اضافه کرد: سهمیه امسال استان بوشهر ۲۹۸ نفر است و معرفی شدگان باید به این نکته توجه داشته باشند که غیبت در مصاحبه، انصراف تلقی شده و به منزله حذف شخص از استخدام آموزش و پرورش است.

مولایی متذکر شد: خوشبختانه امسال پس از چندین دهه سن ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ به ۲۴ سال تمام افزایش یافت و سایر شروط ورود به این دانشگاه در کنار شرط سنی به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: نیاز است تا معرفی شدگان گرامی هنگام حضور در پردیس علامه طباطبایی بوشهر و محل برگزاری گزینش در دبستان سعادت کلیه پروتکل‌های بهداشتی از جمله به همراه داشتن ماسک و … را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: پذیرش تمام وقت در این دانشگاه تنها از طریق کنکور سراسری صورت می‌پذیرد و هم اکنون ۱۷ رشته در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد که در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در ۵ رشته دانشجومعلمان مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 5044529

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر دانشگاه فرهنگیان بوشهر بوشهر ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر معرفی شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد