Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@08:54:34 GMT

پیشرفت ۸۵ درصدی سامانه انتقال سد آزاد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۸۴۱۱

پیشرفت ۸۵ درصدی سامانه انتقال سد آزاد

پروژه سد آزاد در کردستان صد در صد اجرا شده و سامانه انتقال آن نیز ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  کامران خرم مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: کل اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها یک‌هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان است که برای سد آزاد و سامانه انتقال آب هزینه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان یادآور شد: برای تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ‌های مسیر نیز ۲۰۰ میلیارد تومان نیز اعتیار لازم است که درمجموع برای پروژه‌های در دست اقدام یاد شده ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارنیازاست.

خرم افزود: این پروژه، سه واحد نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای دارد که اگر به بهره‌برداری برسند در اقتصادی کردن طرح تاثیرگذار خواهند بود.

وی  با اشاره به اینکه از اهداف پروژه انتقال هفت متر مکعب در ثانیه آب است، اضافه کرد: پروژه آبرسانی ۸۳.۶ کیلومتر خط انتقال و ۶۸.۶ کیلومتر لوله فولادی دارد و ۱۵ کیلومتر تونل اصلی را دربردارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: از چهار هزار و ۳۰۰ هکتار اراضی اطراف سد، وزارت نیرو آمادگی دارد برای مساحت ۲ هزار و ۸۵ هکتار به عنوان بخش اول سامانه انتقال در قالب سه ناحیه آب تامین کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان توسعه انتقال آب سامانه انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا