Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:50:12 GMT

محدودیت‌های رومانی برای مسافران در دوران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۸۹۹۳

محدودیت‌های رومانی برای مسافران در دوران کرونا

اعضا کمیته ملی شرایط اضطراری کشور رومانی در تاریخ پنجم اکتبر توافقنامه‌ای را امضا کردند که در آن مقررات جدیدی برای مسافران خارجی در دوران کرونا اعمال شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بر اساس مقررات جدید کشور رومانی برای مقابله با ویروس کرونا، تمامی مسافرانی که از کشورهای اسپانیا، فرانسه، هلند، بلژیک و بریتانیا وارد کشور می‌شوند، به مدت دو هفته در قرنطینه به سر خواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته افرادی که قرار است کمتر ازسه روز در کشور بمانند و تست کرونای آن‌ها، که حداکثر ۴۸ ساعت قبل از ورود به رومانی انجام شده، منفی باشد مشمول قانون فوق نخواهند بود. مقررات جدید از تاریخ هفتم اکتبر آغاز شده است اما مقامات از پایان آن سخنی به میان نیاورده‌اند. به همین دلیل، پیش‌بینی می‌شود نرخ شیوع بیماری کووید -۱۹ تعیین کننده تصمیمات جدید دولت رومانی باشد.

اعضا کمیته ملی شرایط اضطراری کشور رومانی در مقررات جدید خود لیستی از کشورهای اروپایی با بیشترین نرخ شیوع بیماری کووید -۱۹ نظیر اسپانیا، چک، بریتانیا، فرانسه، اسلواکی، دانمارک، اتریش، بلژیک و هلند را در اختیار مقامات ارشد رومانی قرار دادند تا محدودیت‌های جدید برای مسافران این کشورها اعمال شود. البته قرنطینه دو هفته‌ای برای تمام این افراد ضروری نیست، بلکه کسانی که پس از ورود به مرز کشور آزمایش کرونا بدهند و نتیجه آن منفی باشد، پس از تنها هشت روز قرنطینه می‌توانند به تردد در داخل کشور بپردازند.

مقامات محلی رومانی نیز در مناطقی که نرخ گسترش ویروس کرونا به ازای هر ۱۰۰ هزار جمعیت بیش از ۵. ۱ مورد اعلام شده است، در نظر دارند به مدت دو هفته اقدامات سختگیرانه‌ای را بر مردم اعمال کنند. قرار است به زودی در چنین مناطقی رستوران‌ها و سینماها به روی مردم بسته و برگزاری رویدادهای غیررسمی با حضور جمعیت بالای شهروندان ممنوع شود. کمپانی‌ها و مراکز کارآفرینی نیز قصد دارند تا جایی که ممکن است کارکنان خود را به دورکاری تشویق کنند.

کد خبر 448818

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محدودیت کرونا محدودیت کرونایی رومانی ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا کرونا در جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مقررات جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)

منبع: شرکت مبارکه اصفهان

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس