Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جلسه هم اندیشی و هماهنگی رابطین قرآنی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر در پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شهید تندگویان؛ اولین جلسه هماهنگی رابطین قرآنی شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر به منظور هم اندیشی و هماهنگی در خصوص برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ، اذان ، نهج البلاغه ، مهدویت و صحیفه سجادیه ویژه کارکنان ، همسران وفرزندان ، صبح امروز به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان در سالن کنفرانس این شرکت برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این برنامه که با حضور حداکثری نمایندگان شرکتهای پتروشیمی برگزار شد، روح الله نصیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به اینکه قرآن دریای بیکرانی از برکات و رحمت است که بهره گیری از رهنمودهای آن باعث گام نهادن انسان در مسیر سعادت و رستگاری می شود خاطر نشان کرد ، وظیفه ما برگزار کنندگان و رابطین مسابقات قرآنی این است که با رفتار و منش خود فرهنگ قرآنی را در جامعه گسترش دهیم.
همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا احمدی بروجردی مشاور فرهنگی مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان نیز ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی ، لزوم تغییر وتحول در نحوه برگزاری این مسابقات در جهت رسیدن به بهترین شکل ممکن را مورد تاکید قرار داده اظهار امیدواری کرد با هم اندیشی نخبگان قرآنی این مهم محقق شده و باعث جذب حداکثری خانواده ها و کارکنان به این مسابقات گردد.
در ادامه نیز ، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت پذیرفته در راستای برگزاری این مسابقات ، موارد مهمی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ازجمله آنها می توان ،برگزاری دوره های آموزشی در شرکتها ، استفاده از داوران بومی ، برگزاری مرتب جلسات هم اندیشی و هماهنگی ، تبلیغات و استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی و نحوه برگزاری مسابقات مقدماتی را نام برد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پتروشیمی شهید تندگویان هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حضور اعضای مرکز ۳ ملایر در گپ و گفت با آقای نصرالهی با موضوع جایگاه نماز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093614

دیگر خبرها

  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان