Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:50:49 GMT

فوت و فن برگزاری کلاس آنلاین، در همایش وبیناردِی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۹۶۹۵

فوت و فن برگزاری کلاس آنلاین، در همایش وبیناردِی

وبیناردی همایشی در راستای گسترش فرهنگ و جامعه‌ی برگزارکنندگان وبینار و کلاس آنلاین. امسال دومین رویداد وبیناردی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و امکان حضور همه افراد از سرتاسر ایران و جهان به صورت کاملاً آنلاین و رایگان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وبیناردی، حرفه و تخصصی دارید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ دنبال کسب درآمد ثابت هستید اما نمی‌دانید چگونه از تخصص خود استفاده کنید؟ مدرس یا معلم هستید و حالا به خاطر کرونا نمی‌دانید کلاس‌هایتان را چگونه و کجا برگزار کنید؟ به دنبال بستری برای آموزش آنلاین  و برگزاری وبینار می‌گردید؟

می‌توانید جواب سوالات بالا را در همایش آنلاین وبیناردی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد برای شماست تا با صفر تا صد برگزاری وبینار و کلاس آنلاین آشنا شوید.

برای حفظ سلامت جامعه و امکان حضور همه افراد از سراسر ایران و جهان، این رویداد به صورت آنلاین و کاملا رایگان برگزار می‌شود.

در وبیناردی امسال ۴ سخنرانی و ۲ پنل انتقال تجربه در نظر گرفته شده است. سخنرانان و پنلیست‌های این رویداد، افراد با تجربه و حرفه‌ای در حوزه برگزاری وبینار هستند. در سخنرانی‌ها و پنل‌ها درباره‌ی نحوه برگزاری وبینار، نحوه ارائه، تبلیغات وبینار و برگزاری وبینارهای پولساز صحبت خواهد شد.

این رویداد برای دومین بار توسط ایسمینار، بزرگ‌ترین پلتفرم تخصصی برگزاری وبینار و رویداد آنلاین برگزار می‌شود. ایسمینار در چندین سال گذشته تأثیر قابل توجهی در تسهیل برگزاری وبینار داشته و در این سال‌ها با برگزاری وبینارهای مختلف، تلاش‌های زیادی برای فرهنگ‌سازی و بهبود فضای برگزاری وبینار، کلاس آنلاین و آموزش آنلاین در ایران کرده است.
با حضور در رویداد وبیناردی از متخصصین این حوزه یاد می‌گیرید که:

· چگونه محتوای تبلیغاتی وبینار تولید کنید؟

· چگونه یک وبینار موفق و با کیفیت برگزار کنید؟

· چگونه ارائه‌ی موفقی در وبینار خود داشته باشید؟

· چگونه از وبینار درآمد ثابت داشته باشید؟

اگر نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، چطور وبینار موفق و پولسازی برگزار کنید یا در حال حاضر در این حوزه فعال هستید و می خواهید کارتان را بهبود بدهید، از این فرصت استفاده کنید و به صورت رایگان در این سمینار شرکت کنید.
از شما دعوت می کنیم که در دومین رویداد وبیناردی همراه ما باشید چون‌، آینده‌ی رویدادها اینجاست!

جهت ثبت نام رایگان «اینجا» کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کلاس آنلاین وبینار برگزاری وبینار کلاس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود

دویست و شصت و دومین جلسه از کلاس مجردهای حجت‌الاسلام شهاب مرادی به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در پردیس مرکزی دانشگاه تهران تشکیل خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، از سال ۱۳۹۰ و اولین جلسات تاکنون، جلسات کلاس مجردها به همت شهاب مرادی به صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود. این جلسات همیشه ویژه اعضاء است اما در این جلسه، شرکت عموم دانشجویان در «کلاس مجردها» آزاد است. 

این جلسه مهمان-آزاد از کلاس مجردها فردا یکشنبه (۹اردیبهشت‌ماه) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

آخرین جلسه کلاس مجردها که در دانشگاه تهران برگزار شد، برمی‌گردد به تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ که از آن تاریخ ۶۰ ماه می‌گذرد.

«کلاس مجردها» عنوان اختصاصی سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای به ابتکار حجت‌الاسلام شهاب مرادی است که می‌توان آن را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی تعریف کرد. این کلاس که با استقبال چشمگیری از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفتگومحور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود.

اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تفکر نقاد، و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان است که به ابتکار و همت این روحانی نام آشنا و پرتلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته است و تا به حال ۱۳ دوره و جمعا ۲۶۱ جلسه چندساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

تجربه این کلاس نشان می‌دهد اگر جوانان حس کنند یک عالم  با مهربانی و دلسوزی برای آنها وقت می‌گذارد و آنها را باور دارد، آنها هم برای تقویت و ماندگاری این رابطه محترمانه متقابل تلاش خواهند کرد.

قسمت‌های کوتاهی از کلاس مجردها پس از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود