Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام حبیب الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان درجلسه بررسی زمین‌های متعلق به مصلی همدان، حوزه علمیه و حسینیه دفتر نماینده، ولی فقیه در استان همدان که عصر امروز با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و مدیر کل راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: زمین‌های سه طرح مصلی، حسینیه و حوزه علمیه دارای مشکلاتی است که باید هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به طرح مصلی گفت: ۲۲ هکتار کل اراضی مصلی بوده که مقرر شده ۱۷ هکتار بدون معارض برای واگذاری و کاربری فرهنگی و مذهبی تعیین تکلیف شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه کار باید قانونی پیش رود، یادآور شد: در خصوص تکمیل طرح‌های مصلی، حوزه علمیه و حسینیه سرعت عمل بسیار مهم است و باید در یک بازه زمانی مشخص این موضوع حل و فصل شود.

اوابراز داشت: وسعت زمینطرح مصلی همدان ۱۰ هکتار بوده که پنج هکتار آن فرهنگی و مذهبی، ۳.۵ هکتار فضای سبز و ۱.۵ هکتار به صورت پارکینگ واگذار خواهد شد.


مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این جلسه گفت: در پی سفر مقام معظم رهبری به استان همدان در سال ۱۳۸۳ دستوراتی لحاظ شد که پیگیری‌های در این زمینه انجام شده و ۱۰ هکتار زمین برای ساخت مصلای شهر همدان اختصاص یافت.

حسینی به اشاره به زمین حسینیه اظهارداشت: طبق ماده ۶ قانون ساماندهی، بخشی از اراضی داخل دانشگاه که متعلق به دولت است شناسایی کرده و سند آن را به نام راه و شهرسازی صادر و سپس به مصلی واگذار می‌کنیم.

این مسئول به زمین حوزه علمیه نیزاشاره و بیان کرد: بخشی از اراضی واقع در حیدره مربوط به حوزه علمیه که دارای معارض نیست و ساخته شده را جدا کرده و واگذاری آن را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه همدان مصلی همدان راه و شهرسازی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضائی در شهرستان میناب حضور پیدا کرد.

دادستان کل کشور در شهرستان میناب ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید و نیز از اداره ثبت اسناد، پارکینگ خودروهای توقیفی آنامیس، اداره زندان، مرکز مانیتورینگ شهرداری بازدید کرد و با پرسنل دادگستری میناب به گفت‌وگو نشست.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدیدها گفت: مواردی که در این بازدیدها مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته، بحث تعیین تکلیف خودروهای توقیفی است.

وی گفت: هیأتی در دادستانی کل کشور به منظور پیگیری و تعیین تکلیف سریع‌تر خودرو و کالاهای توقیفی و کالاهای اموال تملیکی تشکیل شده است.

همچنین دادستان کل کشور از کشفیات و دستاوردهای نیروی انتظامی هرمزگان بازدید و از اقدامات نیروی انتظامی این استان در مبارزه با کالای قاچاق قدردانی کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به سامانه پایش تصویری در نیروی انتظامی، استفاده از این سامانه را برای مشاهده محل دقیق وقوع جرم و کاهش تصادفات مؤثر دانست.

کد خبر 6095247

دیگر خبرها

  • وضعیت منطقه مصلی شهر ایلام بر اثر جاری شدن سیلاب
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟