Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در همدان گفت: پروند مسکن مهر به جز مسکن هایی که زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و یا دارای مشکلات حقوقی هستند تا پایان سال ۹۹ بسته میشود.
نبییان افزود:  قرار است برای مسکن های مهری که فاقد متقاضی و بر اساس تفاهم نامه‌ها و قوانین جاری کشور باشد همچنین، تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان ملی مسکن و زمین در ادامه گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، زمین مورد نیاز برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور در دست تامین و یا تامین شده است.
به گفته نبییان، از این تعداد واحد ۲۰۰ هزار مورد آن در شهر‌های جدید،  ۱۰۰ هزار مورد در بافت فرسوده و ۱۰۰ هزار مورد هم در شهر ها‌ی مختلف است که بخش بزرگی از زمین مورد نیاز تملک، و عملیات ساخت هم در بخشی از این زمین‌ها آغاز شده است.
استاندار همدان هم در این نشست گفت: در استان همدان به ویژه در شهر‌های همدان و ملایر به شدت کمبود زمین برای ساخت مسکن مهر روبرو هستیم. شاهرخی با تاکید بر ضرورت تعادل بخشی به زمین و مسکن در شهر‌های همدان و ملایر گفت: باید تیمی از کارشناسی مجرب در کوتاه مدت برای الحاق هزار هکتار زمین به شهر همدان اعلام نظر کنند. پربیننده ترین قیمت آپارتمان در مسعودیه تهران بلیت پروازهای داخلی گران شد ۲۸.۹درصد تورم اجاره در مناطق شهری/ بالاترین افزایش قیمت طی ۵سال گذشته ثبت شد املاک مناسب جست‌وجو برای خانه اولی‌ها کلید روشنایی بازار مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن مهر طرح اقدام ملی مسکن مسکن مسکن مهر منابع مالی وزیر راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن اقدام ملی مسکن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 849147 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد