Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:43:50 GMT

درگیری مسلحانه در دنورِ آمریکا یک کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۴۱۰۲

درگیری مسلحانه در دنورِ آمریکا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شهر دنور در ایالت کلرادوی آمریکا شاهد درگیری دو گروه از مخالفین و موافقین عملکرد پلیس بود- رویدادی که به تیراندازی و در نهایت کشته شدن یک شهروند منجر شد.

طرفین درگیری از اعضای گروه راستگرای «پاتریوت رَلی» و طرفداران جنبش ضدنژادپرستی «جان سیاه‌پوستان مهم است» بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مظنون در این رابطه شناسایی شده که به گفته پلیس یک محافظ خصوصی است و با «آنتیفا» گروه چپگرایی که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌کوشد مسبب ناآرامی‌های اخیر جلوه دهد؛ هیچ ارتباطی ندارد.

به گزارش مهر، آنچه در دنور روی داد نمونه کوچکی از درگیری‌های راستگرایان افراطی با گروه‌های وابسته به جنبش‌های ضدنژادپرستی است.

در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، هر یک از احزاب جمهوریخواه و دموکرات، با حمایت ضمنی یا آشکار از جریان‌های افراطی وابسته به هر دو طیف سیاسی، قصد تاثیرگذاری بر نتیجه رقابت ۲۰۲۰ را دارند و بیم آن می‌رود که ادامه این روند و عدم پیروزی هر یک از نامزدهای انتخاباتی، به اعتراض طرفداران آنها و در نتیجه جنگ داخلی در آمریکا منجر شود.

کد خبر 5044992 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا شهر دنور راستگرایان افراطی نژادپرستی درگیری مسلحانه ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی مناقشه قره باغ فلسطین ارمنستان ترکیه روسیه عربستان سعودی جو بایدن لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!