Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عربستانی از استخدام وکلای برجسته جهانی توسط باشگاه النصر در ماجرای شکایت از پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الریاضیه عربستان و به نقل از یک منبع معتبر و نزدیک به باشگاه النصر نوشت: این باشگاه از وکلای متخصص و باتجربه در پرونده‌های ورزشی جهانی استفاده کرده تا بتواند شکایت خود را علیه پرسپولیس در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش (CAS) پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه النصر پرونده حقوقی‌اش را به چهار وکیل اسپانیایی، برزیلی و آسیایی سپرده است. این موضوع نشان می‌دهد که این باشگاه برای اعتراض و تجدیدنظر به رأی اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مدت زمان قانونی 10 روزه مصمم است. النصر برای شکایت به CAS باید منتظر نظر کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا بماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیش از این اعتراض باشگاه النصر عربستان در رابطه با دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس در منطقه غرب طبق ماده 59 آیین‌نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را رد کرده بود.

النصر با شکایت به AFC اعلام کرده بود که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته بوده و نماینده ایران نمی‌توانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند؛ موضوعی که کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی، آن را رد کرد.

بیانیه باشگاه النصر عربستان پس از رد شکایتش علیه پرسپولیس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین

پخش زنده بازی النصر و الخلیجدر چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز النصر و الخلیج

لیگ حرفه‌ای عربستان (الخلیج - النصر) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748355

دیگر خبرها

  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج