Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ مهر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۷۹ فقره سرقت منزل در کاشان سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز در کاشان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و تحقیقات گسترده با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و رصد هوشمندانه سارقان سابقه دار و آزاد شده از زندان به اطلاعاتی درخصوص مشارکت ۱۰ نفر از سارقان سابقه دار در این سرقت‌ها دست یافتند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان پس از تکمیل تحقیقات خود و شناسایی هویت سارقان طی یک عملیات ویژه و ضربتی با هماهنگی مقام قضائی متهمان را در مخفیگاه‌های خود دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند به ناچار لب به اعتراف باز کرده و از ۱۷۹ فقره سرقت اموال شامل سیم برق، شیر کُلِکتور که به منظور تقسیم آب در طبقات ساختمان از آن استفاده می‌شود و آهن آلات اعتراف کردند که ارزش اموال به سرقت رفته توسط آنان برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۴ میلیارد ریال است.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان اموال مسروقه را برای تامین مواد مخدر مصرفی خود به قیمت ناچیزی به فروش می‌رساندند از دستگیری مالخر اموال مسروقه که با این افراد همکاری می‌کرد خبر داد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.   کشف ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان سرهنگ" کامران ریاحی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در ادامه سلسله طرح‌ها و اقدامات در خصوص مقابله با قاچاقچیان کالا، طرح برخورد با خودرو‌های سواری و وانت بار تیزروی حامل کالای قاچاق موسوم به شوتی طی ۷۲ ساعت توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اجرا شد.

او افزود: ماموران با استقرار در محور‌های مواصلاتی استان، با اشرافیت بالای خود حین کنترل و رصد هوشمندانه خودرو‌های عبوری ۱۲ دستگاه خودروی سواری و وانت بار را که حامل کالا‌های خارجی قاچاق بودند را شناسایی و متوقف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، محموله‌های قاچاق توقیفی در این طرح را پارچه، لوازم خانگی، پوشاک، لاستیک، انواع لوازم یدکی، شکر، چوب و ۴۵۰ کیلو مغزبادام درختی خارجی عنوان کرد و گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این کالا‌های مکشوفه را ۲۳ میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ ریاحی با بیا اینکه کالا‌های قاچاق مکشوفه پس از انجام مراحل قانونی به اداره اموال تملیکی استان تحویل شد خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲۴ نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.   کشف ۳۰ تن کابل برق و سیم ترانس در خمینی شهر

 

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان "خمینی شهر" مطلع شدند مقدار زیادی کابل برق هوایی و سیم ترانس برق مسروقه در انباری نگهداری می‌شود که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: پس از انجام یک سری تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع هماهنگی‌های لازم به عمل آمد و یک گروه از ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۳۰ تن کابل برق هوایی و زمینی و سیم‌های ترانس برق مسروقه کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالکان انبار مالخران سیم و کابل‌های برق مسروقه بودند، بیان داشت: در ارتباط با این پرونده ۲ مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی فر بیان داشت: افراد دستگیر شده به خرید سیم و کابل برق از سارقان اعتراف کردند و ارزش اموال کشف شده در انبار مذکور نیز توسط کارشناسان مربوطه ۴۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

جانشین انتظامی استان اصفهان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: اگر موارد مشکوکی مانند شخصی بالای تیر برق در محدوده درون شهری و بیرون شهری دیده شد سریعا با ۱۱۰ تماس گرفته شود و در صورت امکان پلاک خودرو او را یادداشت کنید و اگر در مواردی مشاهده شد خودرویی سیم مسی حمل می‌کند یا در انباری سیم دپو می‌شود با پلیس تماس و موضوع را اطلاع دهید.   کشف ۲۴ حلقه لاستیک قاچاق در "فلاورجان سرهنگ "ایرج کاکاوند" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "فلاورجان" حین اجرای طرح ایست و کنترل موقت در محور "اصفهان-شهرکرد" به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو حامل ۲۴ حلقه لاستیک خارجی خودرو‌های سنگین بود که راننده مدارک گمرکی و مربوطه را ارائه نداد.

سرهنگ کاکاوند ادامه داد: راننده خودرو در این رابطه دستگیر و ارزش اموال کشف شده نیز توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی ناجا بوده و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در جامعه برخورد می‌کند.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل کشف کالای قاچاق کشف کابل برق فرماندهی انتظامی استان اصفهان کارشناسان مربوطه پلیس آگاهی فقره سرقت کابل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی ماموران انتظامی این فرماندهی از یک شرکت خبر داد.

ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در بازرسی مأموران انتظامی کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح مقابله با سوخت و فراورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

کاکاوند با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 751007

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز