Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:18:57 GMT

چگونه از جک درب پارکینگ ساختمان نگهداری کنیم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۷۰۷۱

چگونه از جک درب پارکینگ ساختمان نگهداری کنیم

جک درب پارکینگ همانند سایر لوازم برقی نیاز به سرویس و نگه داری مناسب دارد تا علاوه بر عملکرد صحیح، طول عمر آن را  نیز افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گذر کنترل،  ما با استفاده از دانش کارشناسان مطالبی در این زمینه فراهم کرده ­ایم.

۱. تنظیم صحیح پارامترهای سرعت حرکت درب

جک­ پارکینگی توسط شرکت­ های متفاوتی تولید شده­ اند که رنج سرعت و قدرت خاصی را برای حرکت مناسب درب بدون وارد شدن فشار روی جک در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هنگام تنظیم می­ بایست به مقادیر توصیه شده شرکت سازنده جک درب پارکینگ توجه نمود تا جک عملکرد مناسبی داشته باشد. جک­های پارکینگ دارای دو سرعت حرکت اولیه و سرعت آهسته هستند و تنظیم مقادیر سرعت و قدرت هر دو آن­ها باید به درستی تنظیم شوند.

۲. توجه به برند جک پارکینگ و کیفیت آن

هر چه کیفیت جک پارکینگی بهتر باشد و از برند معتبرتری باشد طول عمر بیشتری خواهد داشت و خرابی و آسیب دیدگی آن کمتر از برندهای غیرمعتبر خواهد بود توجه به تعداد واحدهای ساختمان و میزان تردد خودروها در هنگام خرید جک پارکینگ به تعداد تردد خودرو توجه داشته باشید.

اگر برای درب پارکینگی که تردد آن زیاد باشد از جک با عملکرد و تردد محدود استفاده کنید، علاوه بر کاهش طول عمر جک پارکینگ، احتمال خرابی مداوم جک را خواهید داشت.

۳. تمیز نگه­ داشتن جک پارکینگ

برای تمیز کردن جک پارکینگ، مدار کنترل و چشمی ایمنی آن به هیچ عنوان نباید از شلنگ آب استفاده کرد زیرا باعث آسیب شدید خواهد شد که جک پارکینگ و متعلقات آن را از گارانتی خارج می نماید. برای تمیز کردن جک کافی است از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و فقط بدنه جک را تمیز کنید تا از پوسیدگی و زنگ زدگی آن جلوگیری نمایید.

۴. روغن کاری بازوهای جک پارکینگی

درون جک پارکینگ قطعاتی مکانیکی نظیر گیربکس، شفت و ... وجود دارند که باید به طور دوره­ای روغن کاری شوند. روغن کاری باید توسط کارشناس و تعمیرکار جک پارکینگی انجام شود تا هم از گریس مرغوب و مناسب جک استفاده شود و هم قطعات داخل گیربکس همانند چرخ دنده در جای مناسب خود باشد که یک فرد عادی به هیچ وجه قادر به انجام آن نیست.

۵. جلوگیری از ورود حشرات به داخل جعبه مدار کنترل جک پارکینگ

شاید برای شما عجیب باشد که یک حشره کوچک چگونه باعث آسیب دیدن مدار کنترل جک پارکینگ خواهد شد. ورود حشرات و نرم تنان به داخل مدار کنترل باعث ایجاد اتصال کوتاه در مدار، آسیب دیدن آن و در نتیجه خروج مدار کنترل از گارانتی خواهد شد.

از واشرهای پلاستیکی برای عایق کردن درب جعبه در مقابل بارش باران و ورود حشرات به داخل جعبه مدار کنترل استفاده کنید.

نگه داری جک پارکینگ در فصل زمستان

در فصل زمستان به دلیل تغییر شرایط آب و هوا و سرمای زیاد امکان دارد برخی از جک­های پارکینگی دچار اختلال در عملکرد شوند مثلا در کورس بسته شو، درب به طور کامل بسته نشود.

۱. عایق کاری موتور جک پارکینگ

ایجاد یک لایه عایق روی موتور جک پارکینگ یک راهکار مناسب است. برای این امر می­ توان از عایق پشم شیشه که نوعی عایق حرارتی است که برای گرم نگه داشتن و جلوگیری از یخ زدگی موتور جک پارکینگ استفاده نمود.

۲. روغن کاری درب پارکینگ

در زمستان به دلیل بارش و سرما احتمال یخ زدگی لولای درب وجود دارد که باعث ایجاد فشار روی بازوی جک پارکینگ خواهد شد. با روغن کاری مرتب لولاهای درب می­ توان از ایجاد جلوگیری کرد.

نکات مهم برای خرید آیفون تصویری

آیفون تصویری یکی از محصولات کاربردی و حفاظتی ساختمان به حساب می­ آید. دلیل حفاظتی دانستن آیفون تصویری امکان مشاهده افراد از طریق مانیتور آن قبل از ورود آن­ها به داخل ساختمان است. این قابلیت به ­خصوص در زمان تنها بودن کودک در منزل بسیار مفید و کارآمد است.

در ادامه مطلب به چند نکته مهم در زمینه خرید آیفون تصویری می پردازیم.

۱. لنز دوربین

بهتر است در هنگام خرید به ضد خش و مقاوم بودن لنز دوربین در برابر هر گونه آسیب پذیری و یا امکان دستکاری کردن آن توسط سارق توجه داشته باشید.

۲. حافظه دار بودن آیفون تصویری

یکی از نکاتی که در خرید آیفون تصویری بسیار مهم است حافظه داخلی آیفون و امکان افزایش میزان حافظه آن با استفاده از رم است. زیرا آیفون های تصویری حافظه دار امکان ضبط فیلم و یا گرفتن عکس از فردی که زنگ درب را فشرده است را دارد و این امر برای بررسی ترددها در نبود شما را فراهم می کند.

۳. استحکام و دوام آیفون تصویری

به دلیل نصب شدن پنل آیفون تصویری در اماکن غیرمسقف و قرارگیری آن در شرایط آب و هوای متفاوت مانند تابش مستقیم خورشید، بارش برف و باران، وجود گرد و غبار در هوا و .... می­ بایست آیفون تصویری با درجه حفاظتی بالا تهیه و نصب شود.

۴. دید در شب

برای مشاهده بهتر و واضح تصویر در شب باید از آیفون های تصویری که دارای دید در شب هستند استفاده کرد و باید به کیفیت آن نیز توجه شود تا در شب دید کامل و با وضوح قابل قبول در اختیارتان قرار دهد.

۵. زنگ هشدار

بهتر است از آیفون تصویری استفاده کنید که دارای سیستم هشدار در هنگام دستکاری و خرابکاری باشند تا در مواقع ضروری با فعال شدن زنگ هشدار از دستکاری آیفون تصویری جلوگیری کنید.

۶. دوام و استحکام جعبه دوربین

برای جلوگیری از دستکاری کردن دوربین بهتر است قبل از خرید از استحکام جعبه دوربین آیفون تصویری اطمینان حاصل کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جک پارکینگی آیفون تصویری استفاده کنید آیفون تصویری درب پارکینگ مدار کنترل جک پارکینگ روغن کاری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس

تیم آلومینیوم شب گذشته در حالی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشت که احمد گوهری سنگربان اراکی‌ها سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

گوهری دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد بعد از شکست تیم سابقش تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

گوهری با انتشار تصویری از یک کاغذ با این متن (خدایا یک خواهش بزرگ از تو دارم...می‌خوام بعد از بازی وقتی اومدم خونه خوشحال سربلند و حال خوب داشته باشم) روی دیوار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «خداوند بعضی از مارو برای بعضی دیگر به عنوان روزی قرار میده».

اینطور که به نظر می‌رسد گوهری این کاغذ را قبل از بازی با پرسپولیس در محلی خاص یا دیوار اتاق خود چسبانده است.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • جهان به روایت تصویر
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس