Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: انفجار گاز شهری منجر به تخریب ساختمان مسکونی دو طبقه در بازارچه عامری شد و سه کشته و ۶ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز در گفت گو با خبرنگار برنا در اهواز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۸:۴۰ دقیقه امروز بیستم مهر ماه سال طی تماس تلفنی شهروندی انفجار گاز شهری در ساختمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه این حادثه در دو طبقه بازارچه عامری اهواز اتفاق افتاده، گفت: این انفجار منجر به تخریب کامل ساختمان مسکونی دو طبقه شد و ساختمان ها و مغازه های اطراف این واحد مسکونی نیز دچار آسیب جدی شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: اکیپ امداد و نجات سازمان آتش نشانی سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی محل عملیات آوار برداری را انجام دادند.

قنبری بیان کرد: متاسفانه این حادثه ۶ مصدوم بر جای گذاشت و در عملیات آوار برداری توسط آتش نشان سه کشته نیز از زیر آوار خارج شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: جستجوی امدادگران آتش نشانی برای یافتن افرادی که احتمال دارد زیر آوار گرفتار شده باشند، همچنان ادامه دارد.

انفجار گاز شهری عامری اهواز

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حادثه مصدوم کشته انفجار گاز گاز شهری ساختمان مسکونی برنا خوزستان آتش نشانی شهرداری اهواز بازارچه عامری سازمان آتش نشانی انفجار گاز شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم