Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:47:04 GMT

مشکلات 6 طرح و واحد تولیدی ایلام بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۸۲۴۰

مشکلات 6 طرح و واحد تولیدی ایلام بررسی شد

ایسنا/ایلام در نشست ستاد تسهیل استان ایلام مشکلات طرح و واحد تولیدی بررسی شد.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» استاندار ایلام ،   در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضمن تذکر نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در جلسات ، اظهار کرد: بارها و بارها در ارتباط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات تذکر و هشدار داده ایم اما همچنان برخی از ادارات و کارکنان نسبت به این موضوع مهم و حیاتی سهل انگاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان این مطلب که امروز تعداد زیادی از مدیران و کارکنان در استان به کرونا مبتلا شده اند، گفت: آیا این برای درک شرایط خطرناک کرونا کافی نیست؟

استاندار ایلام برگزاری جلسات را منوط به رعایت کامل فاصله‌گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت سقف یک ساعته جلسات دانست و گفت: کرونا با کسی تعارف ندارد و در جلسات افراد باید حداقل  به خاطر سلامت خودتان هم که شده بایست فاصله‌گذاری را رعایت کنند.

وی در ادامه نسبت به حضور افراد دارای علامت در جلسات هشدار داد و گفت: افرادی که دارای علائم بیماری کرونا و یا شبیه به این بیماری هستند نباید در جلسات حضور پیدا کنند و جان دیگران را به خطر بیاندازند و در صورت اثبات این موضوع به شدت با آنان برخورد خواهد شد.

گفتنی است در این نشست مسائل و مشکلات چند طرح از جمله خوراک دام و طیور دره‌شهر، کارخانه گچ صالح آباد، کارخانه بیسکویت دره شهر، واحد اسقاط خودرو فرسوده ایلام و همچنین دو واحد پروار بندی مرتبط با جهاد کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه