Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ معاون شهردار قم با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها در سه رینگ از هدایت وانت‌بارهایی که ساکن قم هستند به روزبازارها خبر داد. - اخبار استانها -

سید امیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به لزوم عملیات ساماندهی وانت‌بارها اظهار داشت: در راستای اجرای عملیات ساماندهی وانت‌بارها، شهرداری برنامه‌ای داشته و شهر را به سه حلقه تقسیم‌بندی شده که مقررشده از حلقه مرکزی ساماندهی را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری قم روند اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه در سطح شهر هم دیده می‌شود که در حلقه نخست به‌هیچ‌وجه سد معبر وانت را نداریم مگر در نقاطی که وانت‌بارها ساماندهی شده‌اند.

وی ابراز کرد: نقاطی در حلقه نخست پیش‌بینی و ساماندهی شده است که تعدادی وانت مشخص بتوانند در این محدوده حضور پیدا کرده و محصولات خودشان را عرضه کنند.

طرح برخورد با وانت بارهای میوه فروش درحاشیه خیابان های ایلام اجرا می‌شودوانت بارهای میوه فروش در یاسوج ساماندهی شودیاسوج|حکایت وانت بارهای میوه فروش در پایتخت طبیعت ایران تمامی نداردطرح ساماندهی وانت بارها در مرکز مازندران اجرایی می‌شود

سامع با اشاره به اینکه در رینگ دوم هم این روند اجراشده و ادامه پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در رینگ سوم و ورودی‌های شهر هم کسانی که اهل قم بوده و نیاز به معیشت از این طریق داشتند ساماندهی شده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: مناطقی مانند ابتدای جاده قدیم اصفهان، یا جاده کاشان و یا جمهوری را به‌صورت محدود برای استقرار وانت‌بارها پیش‌بینی و ساماندهی کرده‌ایم و به دنبال انتقال این وانت‌بارها به داخل روزبازارها هستیم.

وی به ساماندهی روزبازارها نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دیگر هیچ روز بازاری نداریم که برای زندگی مردم ایجاد مشکل کند و به عبارتی وسط زندگی مردم باشد، و این در شرایطی بوده که در گذشته وقتی روز بازار یادگار امام تشکیل می‌شد زندگی کل خانه‌هایی که اطراف این محل بوده مختل می‌شد و بازار به کوچه‌ها و جلوی در خانه‌ها کشیده می‌شد.

سامع افزود: خوشبختانه چهارشنبه و جمعه‌بازار یادگار امام به سمت بوستان جوان رفته و در آنجا ساماندهی شد و روزبازار منطقه یک نیز در خیابان محتشم کاشانی ساماندهی شد تا استقرار روز بازارها برای مردم مزاحمت ایجاد نکند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در ادامه ساماندهی وانت‌بارها هم کسانی که ساکن قم هستند و معیشتشان درگیر این موضوع است به‌مرور به سمت روز بازارها هدایت می‌شوند.

انتهای پیام/456/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساماندهی وانت بارها وانت بارهای میوه ساماندهی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان انجام شده است.

حسن کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این زمینه ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان است.

وی افزود: پس از ایجاد ایست‌کارها، رفاهیات کارگران نیز در اولویت قرار گرفت و در اولین قدم در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی مانند شیراز، اصفهان و قشم سوییت‌ها و مهمانسراهایی برای آنان در نظر گرفته شده است تا با کمترین هزینه در آنها اقامت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: همچنین بسیاری از خدمات رفاهی در سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تخفیفات ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته شده است.

کد خبر 749614

دیگر خبرها

  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز