Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:21:26 GMT

شکست ترامپ حمام خونی در ابعاد «واترگیت» است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۹۴۱۴

شکست ترامپ حمام خونی در ابعاد «واترگیت» است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، «تد کروز» سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس با طرح احتمال باخت دونالد ترامپ نماینده این حزب در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، آن را رسوایی بزرگ و حمام خونی در ابعاد «واترگیت» تعبیر کرد.

کروز در این باره افزود: این انتخابات می‌تواند وحشتناک باشد. ممکن است کاخ سفید و هر دو مجلس سنا و نمایندگان را از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این می‌تواند حمام خونی در ابعاد واترگیت باشد.

واترگیت که بین سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۴ رخ داد و به استعفای «ریچارد نیکسون» رئیس‌جمهور وقت آمریکا منجر شد؛ حول افشای جاسوسی جمهوریخواهان از کارزار انتخاباتی حزب دموکرات بود.

با این حال، کروز که از بابت بی‌ثباتی جایگاه جمهوریخواهان نگران است، مدعی شد هنوز هم این شانس وجود دارد که ترامپ با اختلاف زیاد، از حریف جمهوریخواه ببرد.

وی در این باره گفت: اگر مردم به سرکار برگردند و نسبت به آینده دید مثبت داشته باشند، انتخاباتی فوق‌العاده را در پیش خواهیم داشت و رئیس جمهور با اختلافی بالا پیروز می‌شود. جمهوریخواهان هر دو مجلس کنگره را خواهند برد و فکر می‌کنم امکان آن زیاد است. اما اگر در روز انتخابات، مردم عصبانی و افسرده باشند، انتخابات افتضاحی در پیش خواهیم داشت.

فارغ از برخی انتقادهای درون حزبی به تک‌روی های ترامپ یا ضعف عملکرد وی در مواجهه با کرونا، اظهارات کروز نشان دهنده عمق نگرانی جمهوریخواهان از احتمال پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۳ نوامبر (۱۳ آبان) است.

کد خبر 5045387 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 حزب جمهوری خواه آمریکا تد کروز واترگیت دونالد ترامپ ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی مناقشه قره باغ فلسطین ارمنستان ترکیه جو بایدن روسیه لبنان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏