Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - آشفته بازار مرغ از اسفند سال ۹۷ تاکنون به قوت خود باقیست و مسئولان استانی ناتوان در حل این معضل هستند و همین موضوع سبب خشم استاندار در جلسه تنظیم بازار استان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، صبح امروز کارگروه تنظیم بازار استان زنجان با حضور مسئولان استانی و به ریاست استاندار زنجان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان امروز درحالی صحبت‌های خود را در این جلسه آغاز کرد که گویا از مدیران جهاد و صمت بابت آشفتگی بازار مرغ و تخم‌مرغ در زنجان گلایه‌مند است. مشکلات تامین و توزیع مرغ مورد نیاز استان، موضوع نهاده‌ها و عدم همخوانی صحبت‌های مسئولان در گفت‌وگوهایشان با رسانه‌ها و اظهاراتشان در جلسات خاطر استاندار را مکدر کرده بود چرا که  حل نشدن مشکلات مرغداران و کمبود‌های پی در پی مرغ از اسفند 97 تاکنون سبب شده در وهله نخست انگشت اتهام به سمت استاندار گرفته شود.

فتح الله حقیقی در این جلسه در خطاب به مسئولان جهاد کشاوری استان گفت: "هرکس راجب هر موضوعی نظری دارد باید در جلسات ما مطرح کند و آنچه مصوب می‌شود باید اجرا شود. چرا بعضی مسئولان حرفی می‌زنند که باعث ناراحتی می‌شود؟"

وی با بیان اینکه تنظیم بازار دست ما مسئولان است و قیمت‌ها باید کنترل شود افزود: "آنچه به‌صورت وارداتی تامین می‌شود باید مدیریت شود و نظم بازار باید کنترل شود."

گزارش| کمبود مرغ و تخم‌مرغ در زنجان / آیا امیدی به حل کمبود مرغ در زنجان هست؟گزارش|‌ مصائب این روزهای مرغداران زنجانی / وقتی دلالان نهاده‌های دامی را در بازار آزاد گران می‌فروشند

وی گفت: "راضی به نابودی کسی نیستیم اگر نیاز به افزایش قیمت‌ها هست باید در جلسه تجزیه و تحلیل شود. کسی از دو رویی خوشش نمی‌آید. اگر قیمت مرغ در زنجان معادل نرخ مصوب است نشان‌دهنده این است به وظیفه خود عمل کرده‌ایم و هیچ ادعایی ندارد."

استاندار زنجان در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان را سرزش کرد و از وی بابت این آشفته‌بازار انتقادات تندی کرد.

لازم به توضیح است در جلسه مذکور تمام مسئولان امر که دخیل در تامین مرغ و تخم مرغ در استان هستند با دلایل واهی سعی بر منحرف کردن مسئولیت از حیطه وظایف خود داشتند که همین موضوع سبب خشم استاندار زنجان شد‌. البته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان رسما از استاندار در این جلسه عذرخواهی کرد.

به گزارش تسنیم، از اسفند سال 97 یعنی‌ چند ماه پس از حضور حقیقی در زنجان مشکلات کمبود مرغ در بازار زنجان آغاز شده و همچنان به قوت خود باقیست. البته در این بازه زمانی به صورت مقطعی مشکلات  توزیع مرغ حل شده ولی همچنان مرغداران به نحوه مدیریت دستگاه‌های دولتی معترض هستند و هرزگاهی مرغ را به کشتارگاه‌ها نمی‌دهند و بازار زنجان را با مشکلات کمبود مرغ مواجه می‌کنند. در پایان باید ببینیم آیا استاندار زنجان می‌تواند مشکلات و اختلاف مرغداران با دستگاه‌های دولتی را حل کند و یا اینکه حل این مشکلات برای دولت بعدی به ارث گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار زنجان مرغ و تخم مرغ مرغ در زنجان کمبود مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم

استاندار زنجان با اشاره به غفلت از آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش ‏و پرورش و مدارس در پیشگیری آسیب‌های اجتماعی کشور بیشتر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین گرامیداشت مقام معلم با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در سالن همایش بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد؛ در این برنامه از معلمان نمونه کشوری و استانی تقدیر شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به معلمان و فرهنگیان شهید دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که باید روی آن متمرکز شویم بحث آسیب‌های اجتماعی است و به شرطی که روی آموزش و پرورش به درستی سرمایه‌گذاری شود، می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌ها نقش موثرتری داشته باشد.

وی ادامه داد: هم حوزه آموزش و هم حوزه پرورش مهم است ولی متأسفانه سال‌های گذشته به آن اندازه که باید به پرورش پرداخته می‌شد، پرداخته نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت: در این راستا می‌طلبد که ما هم نسبت به مسایل پرورشی در کنار آموزش متفاوت کار کنیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان در اکثر شاخص‌ها نسبت به استان‌های دیگر پیشرو و رتبه زیر 10 را دارد، افزود: باید نسبت به عدالت آموزشی در استان تمرکز کنیم، مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان دارای استعدادهای برتری هستند منتهی باید روی مدارس عادی سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی با بیان اینکه رسالت مهم این است که سطح دانش‌آموزان مدارس عادی را هم بالا ببریم،‌ گفت: تابستان امسال باید تمرکز روی مسایل پرورشی باشد و در این راستا اگر اعتباراتی لازم باشد تامین می شود.

افشارچی با بیان اینکه شریف‌ترین قشر جامعه ما معلمان ما هستند، افزود: هیچ شغلی مثل معلمی نیست چرا که معلم‌ها هر سال با یک استعداد و با یک اخلاق متفاوت روبرو می‌شوند که این خود به تنهایی یک انگیزه برای ادامه کار است.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از معلمان نمونه کشوری و استانی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات