Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در محل استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای بحران زمین‌لرزه در حسین‌آباد کالپوش تاکنون ۵۲ میلیارد تومان در قالب کمک و مساعدت از سوی دولت به مردم حسین‌آباد کالپوش پرداخت‌شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان سمنان تاکنون ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان در حسین‌آباد کالپوش هزینه کرده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های آب‌رسانی و اصلاح شبکه شرکت آبفای استان سمنان بیان کرد: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان در حسین‌آباد کالپوش از سوی این نهاد هزینه شده است و این در حالی است که شرکت توزیع نیروی برق استان نیز ۶.۵ میلیارد تومان در این منطقه هزینه کرده است.

فرماندار میامی بابیان اینکه سه میلیارد تومان از اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان نیز برای ارائه خدمات این نهاد در راستای جبران خسارت‌های ناشی از رانش زمین هزینه شده است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مبلغ ۱۱ میلیارد تومان در حسین‌آباد کالپوش هزینه کرده است.

ملایری یادآور شد: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان توسط دهیاری و شورای اسلامی حسین‌آباد نیز هزینه شده است و این خدمات باهدف جبران خسارت‌های ناشی از وقوع رانش در منطقه ارائه می‌شود.

کد خبر 5045628

منبع: مهر

کلیدواژه: میامی فرمانداری میامی رانش زمین مدیریت بحران بلایای طبیعی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه شهرکرد مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران حسین آباد کالپوش میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود