Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی در این مجتمع بزرگ بندری به منظور تسریع در روند خروج کالا گفت: بیش از ۱۵ هزار دستگاه واگن انواع کالای اساسی بارگیری و به اقصی نقاط کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این میزان جابجایی کالا از ابتدای سال ۹۹ تاکنون انجام شده است، افزود: میزان حمل واگنی کالا‌های اساسی از انبار‌های مجتمع بندر امام با ۳۸ درصد رشد به حدود ۸۲۳ هزار تن رسید.

دریس رشد پیوسته حمل ریلی کالا‌های اساسی در مدت مذکور را حاصل هم افزایی این اداره کل و راه آهن جنوب با هدف تقویت حمل و نقل ریلی عنوان کرد و بیان داشت: در این مدت همچنین بارگیری بیش از ۸ میلیون تن انواع کالا‌های اساسی از انبار‌های مجتمع بندری امام خمینی (ره) به داخل کشور انجام شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) همچنین میزان حمل جاده‌ای کالا‌های اساسی از مبدأ این بندر بزرگ تجاری به مقاصد درون سرزمینی را بیش از ۷ میلیون و ۳۰۳ هزار تن عنوان و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴۴ فروند کشتی حامل کالای اساسی در حدود ۸ میلیون تن انواع کالای اساسی در این مجتمع بزرگ تجاری که بندری کانون کالای اساسی و نخستین شهر لجستک غلات کشور است، تخلیه کرده اند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابجایی کالا کالا های اساسی کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال  کالای قاچاق  وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی » در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها ، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردندتصریح کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰درمیان بگذارند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی