Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا: به نقل از آسوشیتدپرس، جو بایدن در کارزار انتخاباتی خود در "ایری"، پنسیلوانیا، گفت: ماجرا از این قرار است، باید اطمینان حاصل کنید که رأی می‌دهید، به این خاطر که تنها راهی که ما این انتخابات را می‌بازیم، از طریق حیله‌گری مربوط به ایستگاه‌های رأی‌گیری است.

بایدن قبل از ترک ایالت، به خبرنگاران گفت که اظهارات او "اندکی از زمینه خارج شده" و افزود که "من نتایج انتخابات را خواهم پذیرفت".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن پیش‌تر گفته بود که تنها و بزرگ‌ترین نگرانی او این است که ترامپ سعی داشته باشد پیروزی را "بدزدد". کارزار او صدها وکیل و داوطلب را به استخدام درآورده تا از هرج و مرج در روز انتخابات جلوگیری کند.

کارزار ترامپ نیز بایدن را به دروغ‌گویی و ترس‌پراکنی متهم کرده است.

ترامپ خود مکرراً رأی‌گیری پستی را که امسال انتظار می‌رود به خاطر همه‌گیری کووید ۱۹ به سطح رکورد برسد، بدنام کرده است.

وی روز شنبه در توییتر خود مقاله‌های خبری در رابطه با مثال‌های متعدد تقلب در برگه‌های رأی یا اشتباه در چاپ و ارسال برگه‌های رأی از طریق پست، را بازنشر داد.

اتهامات رقابتی، این نگرانی را ایجاد کرده که هیچ یک از طرفین شکست خود در نوامبر را نپذیرند و ترامپ نیز در این رابطه که آیا شکست را خواهد پذیرفت یا خیر، محتاطانه عمل کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: بایدن انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن ۳ تیم از پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های امدادی پس از انتقال جان‌باخته به محل مناسب، پیکر این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های طبیعی گردشگری شهرستان گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد.

هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی از سوی گردشگران و بازدیدکنندگان حوادث ناگوار مشابه در این منطقه رخ می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند