Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز یکشنبه در نشست کمیته تنظیم بازار دهلران بر ضرورت تامین نهاده های کشاورزی در شهرستان تاکید کرد و افزود: نرخ گذاری برای ماشین آلاتی که در کاشت و برداشت محصولات کشاورزی نقش دارند از دیگر موضوعاتی است که باید دنبال شود.

فرماندار دهلران یادآور شد: فراهم کردن ساز و کار برای توزیع کشفیات قاچاق دام و طیور در شهرستان از دیگر کارهایی است که باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری با اشاره به افزایش قیمت نان اظهار داشت: مشکلات کیفیت و کمیت نان همچنان موجب نارضایتی مردم است که متولیان باید به دقت آن را مد نظر قرار دهند.

فرماندار دهلران خواستار تشدید گشت های نظارتی شد و گفت: سرکشی از واحدهای صنفی در بخش ها و برپایی نمایشگاه های پاییزه و در صورت نیاز بهره گیری از ظرفیت بسیج اصناف در نظارت ها برای جلوگیری از فشار مضاعف بر مردم در این شرایط مد نظر متولیان باشد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران هم گفت: نظارت و کنترل قیمت ها به جد دنبال می شود و ضرورت دارد اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان در خصوص نرخ نامه کرایه حمل مصالح اقدام کند.

مرتضی مهدوی از سه هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان در ۶ ماهه اول امسال خبرداد و افزود: در این راستا ۱۶۳ پرونده با ارزش ریالی ۱۰ میلیارد ریال تشکیل که به لحاظ تشکیل تعداد پرونده نسبت به مشابه سال گذشته از رشد ۶۳ درصدی برخوردار است.

وی توزیع ۱۹۹ تن برنج، ۱۳۸ تن شکر و ۱۲ تن گوشت را از دیگر اقدامات ۶ ماهه امسال برشمرد.

رئیس اتاق اصناف دهلران هم گفت: نظارت بر توزیع لاستیک در شهرستان ضرورت دارد.

عبدالعباس یادگاری افزود: یکهزار و ۱۰۰ واحد صنفی در شهرستان بازرسی و ۳۲ پرونده به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال تشکیل شد.
 

برچسب‌ها استان ایلام دهلران ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام دهلران ستاد تنظیم بازار استان ایلام دهلران ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی

حسین حاجی بگلو در گفت و گو جام جم، اظهار کرد: پیرو گزارش واصله به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر فروش انواع پوشاک خارجی و دست دوم در سطح شهر در همین ارتباط طی گشت مشترک برگزار شده بازرسی صمت، پلیس امنیت اقتصادی و اتحادیه پوشاک شهرستان بجنورد از واحد صنفی مورد گزارش تعداد بیش از ۱۰۰ ثوب انواع لباس خارجی به ارزش تقریبی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد. وی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا موجب تهدید حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته ایم، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود. انجام بیش از ۱۶ هزار بازرسی در سطح بازار استان حاجی بگلو از انجام بیش از ۱۶ هزار و ۲۷ بازرسی در سطح بازار استان طی سال گذشته خبر داد. وی گفت: روند بازرسی و نظارت بر عرضه کالا در بازار محدود به زمان و طرح های ویژه همچون طرح نوروزی نیست و این کار به صورت مستمر انجام و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود و شهروندان می توانند شکایت های خود را در این رابطه برای رسیدگی به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند. وی افزود: طی سال گذشته ۱۶ هزار و ۲۷ بازرسی در سطح بازار های استان انجام شده است و ۳۰۳۵ تخلف نیز به ارزش ۲۲۰ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال به ثبت رسید. این مقام مسئول، تعداد کل پرونده های متشکله را ۲۷۶۲ مورد عنوان کرد. به گفته وی، سال گذشته ۳۸۰۱ گشت مشترک انجام شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۹۸ پرونده گشت مشترک به ارزش ۹ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال به ثبت رسید. مدیر کل صمت خراسان شمالی ادامه داد: از ۱۸۵ پرونده قاچاق ۱۵ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال پرونده ثبت شده است‌. حاجی بگلو عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، گران فروشی، عدم صدور صورتحساب، حمل و نقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق، عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب را مهم ترین تخلفات صورت گرفته بیان کرد که توسط بازرسان مورد توجه و رسیدگی قرار گرفت./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد