Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - کلیات پیشنهاد شهرداری مبنی بر اینکه افرادی که برای نوسازی ملک خود اقدام می‌کنند باید عقب‌نشینی لازم را براساس قوانین شهرداری انجام دهند و برای نقل و انتقال ملک عقب‌نشینی ضرورتی ندارد، توسط اعضای شورای اسلامی شهرکرد تصویب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرهاد رئیسی شامگاه یکشنبه در دویست و نود و ششمین جلسه علنی شورا با اشاره به ارائه خدمات شهری توسط شهرداری اظهارداشت: در حال حاضر ارائه خدمات شهری توسط شهرداری به نحو احسن در حال انجام است و در صورت نیاز می‌توان از شهرداری‌های دیگر کمک گرفته شود تا در اسرع وقت براساس ضوابط و مقررات شرکت جدید انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری جهت تخریب ملک تجاری در خیابان ملت افزود: اجرای حکم برای افرادی که تخلف کرده و بدون پروانه ساختمانی اقدام به ساخت و ساز نموده و عقب‌نشینی نمی‌کنند توسط شهرداری، امری ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: با توجه به اینکه فصل بارندگی‌ها است و امکان آبگرفتگی معابر وجود دارد می‌طلبد لایروبی جوی‌ها و جداول سریع‌تر پایان یابد.

رئیسی با اشاره به نوسازی سینما بهمن خاطرنشان کرد: برای نخستین بار است که نوسازی سینما در حال انجام می‌باشد و باعث ایجاد تغییر و تحولات اساسی شده است.

مصطفی حیدری عضو شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به ایجاد تحول اساسی در سینما بهمن گفت: کار بزرگی در سینما انجام شده و برای آنکه بتوانیم بخشی از مشکلات این افراد را رفع نماییم می‌طلبد در راستای کمک به آن‌ها اقدامات لازم انجام شود چرا که یک کار فرهنگی بزرگ در شهر انجام شده است.

مشکلات عدیده در انتقال آب از شهرکرد؛ برای دشت شهرکرد باید تدابیری اتخاذ شودتخریب بناهای غیرمجاز در شهرکرد؛ یک واحد تجاری متخلف اعمال قانون شدچهارخطه شدن شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان در کش و قوس وعده و وعیدها؛ مسئولان همت نمی‌ورزند

حمید فتح‌اللهی عضو شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با بیان اینکه احداث سالن‌های چندمنظوره در سینما بهمن کار بسیار شایسته‌ای است، بیان کرد: نبود پارکینگ یکی از عوامل محدودکننده برای سینما است که باید در راستای تأمین پارکینگ تدابیر لازم اتخاذ گردد.

مرجان دادایی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به وجود املاکی در طرح تعریض معابر بیان کرد: در شیوه‌نامه آمده است که افرادی که به‌دنبال نقل و انتقال و یا نوسازی ملک‌شان هستند باید حقوقات‌ شهرداری برای عقب‌نشیی‌ را پرداخت نمایند که برخی از شهروندان در حال حاضر قصد عقب‌نشینی ندارند و تنها هدفشان یک نقل و انتقال است بنابراین می‌طلبد تا در مورد اصلاح این شیوه‌نامه شورای اسلامی شهر تصمیمی اتخاذ تا مشکل مردم در این‌خصوص رفع شود.

تکمیل پردیس بهمن شهرکرد نیازمند 2 میلیارد تومان اعتبار است

مهدی حسن‌زاده، در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: چندین سال بود که به دنبال ایجاد تغییراتی در سینما بودیم چرا که تنها یک سالن داشتیم و در اکران فیلم با مشکل مواجه بودیم.

مدیر سینما بهمن شهرکرد افزود: در همین راستا 4 سالن با ظرفیت‌های 220 نفر، 63, 62 و 54 نفره و یک سالن روباز که بزرگترین سالن روباز در سینماهای کشور می‌باشد، احداث شده است.

حسن‌زاده ادامه داد: در پردیس سینما بهمن فضاهایی برای نمازخانه، کتابخانه، کافی‌شاپ و در قسمت سالن روباز چترهایی تعبیه شده که در 4 فصل قابل استفاده و در این سالن غرفه‌هایی برای ارائه محصولات فرهنگی و صنایع دستی پیش‌بینی شده است.

مدیر سینما بهمن شهرکرد تصریح کرد: در راستای ساخت این سالن‌ها تاکنون 6 میلیارد تومان اعتبار هزینه و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که جهت تکمیل و بهره‌برداری آن حدود 2 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم تا بتوانیم دو ماه آینده این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.در سالن‌های پیش‌بینی شده می‌توان فیلم و تئاتر کودک و یا همزمان به صورت روزانه 10 فیلم اکران کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر گردید افرادی که برای نوسازی ملک خود اقدام می‌نمایند باید عقب‌نشینی لازم را براساس قوانین شهرداری انجام دهند و برای نقل و انتقال ملک عقب‌نشینی ضرورتی ندارد.

انتهای پیام/7540/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهرکرد ادامه جلسه نقل و انتقال سینما بهمن عقب نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه به پیشینه تاریخی بروجرد، باید باید برای حفظ ابنیه و آثار تاریخی آن و همچنین حفظ آثار فرهنگی در شهرستان اقدامات ضروری انجام شود.

عطا حسن‌پور در جریان سفر به شهرستان بروجرد و دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان گفت: پس از نشست و بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا ساماندهی، ایمن‌سازی، تامین امنیت و نصب دوربین‌های مدار بسته مخزن بروجرد عملیاتی و سپس مخزن ایمن شهرستان راه‌اندازی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: پس از راه‌اندازی مخزن ایمن، اموال فرهنگی مردم شناسی مربوط به دوران معاصر به بروجرد بازگشته و در محل خود قرار می‌گیرد.

حسن‌پور گفت: همچنین با اقدامات انجام شده امین اموال فرهنگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده که پس از تایید و طی کردن آموزش‌های لازم در محل مستقر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه سفر به شهرستان بروجرد، ضمن بازدید از بنای تاریخی مسجد امام خمینی (ره)، بیان کرد: این بنای تاریخی با مشکلات و آسیب‌هایی همراه است که مقرر شد با هماهنگی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، جهت رفع خطر و مرمت آن اقدام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی